świetny pobyt, ale kilka skarg?

Pisemny: 18 kwiecień 2019
Czas podróży: 4 — 12 kwiecień 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Zarezerwowaliś my wycieczkę przez nasze partnerskie biuro podró ż y Anex tour Pilgrim.
Zatrzymaliś my się w hotelu Hawaii Riviera Reort & Aqua park 5*, Hurghada Egypt ze wzglę du na park wodny i bla adekwatny koszt.
Przyjechaliś my o 7.05 do hotelu byliś my już o 8.00, ale zostaliś my umieszczeni w pokoju dopiero po 14.00 w pokoju, któ ry nie był w gł ó wnym budynku hotelu, ale w klubowej czę ś ci hotelu, po drugiej stronie ulicy, poza tym, trwał y prace budowlane pod oknami. Dopiero po aferze, z pomocą przedstawiciela wycieczki Anex w hotelu, udał o nam się przenieś ć do innego skrzydł a, nieco dalej od placu budowy.
Sam hotel pozostawił wspaniał e wraż enia, obsł ugę , terytorium, baseny, zjeż dż alnie i Aqua Park, jedzenie był o na doś ć wysokim poziomie.

Restauracja jest bardzo smaczna i urozmaicona, codziennie dodawano dania z ró ż nych krajó w (sushi, lasagne, pizza itp. ), opró cz gł ó wnego menu kuchni narodowej. Duż o owocó w i jagó d oraz bardzo duż y wybó r sł odyczy i ciast (okoł o 50 rodzajó w).
Nieprzyjemne doznania pozostawiali kelnerzy przy barze przy basenie i na plaż y, za każ dym razem przychodzą c na drinka i nieważ ne po co (cola czy piwo) czuł em się jak ż ebrak, któ remu podano jał muż nę , napoje był y rozlany do szklanki do 180 ml i tylko 2/3 obję toś ci, po reklamacji do dyrekcji hotelu kelner został wymieniony, ale tylko na dwa dni.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał