pełny kapelusz - dwie lub jedna gwiazdka

Pisemny: 4 listopad 2015
Czas podróży: 20 — 28 październik 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Przebywał em w tym hotelu od 20 do 28.10. 15g.
Wraż enie:
1. Przywieź li nas o 5 rano, walizki był y przy kasie - odprawa o 14-00. Nie ma gdzie się przebrać - dał em 10 dolaró w na recepcji - ustalił em o 11 rano. Moja ż ona i ja przebraliś my się i poszliś my na plaż ę , nad morze - szczerze mó wią c, nie w Zatoce Fiń skiej - kilometr trzeba iś ć po kolana.
Na szczę ś cie moż na jakoś dostać się na leż aki przy basenie, na korzyś ć stojaka na piwo co 30 metró w (lokalny rum, whisky, tequila i gin - nie odważ ył em się pić ).
2. Jadalnia - có ż , jeś li dana osoba nigdy nie był a nigdzie indziej - znoś ne, monotonne jedzenie, kolejki po omlet rano, papierowa serwetka - o widelce trzeba bł agać u handlarza, zgó dź się na 5 gwiazdek - wskazó wka .

3. Pokoje - meble stare, pod prysznicem zamiast szamponu i ż elu - butelka mydł a w pł ynie, zestaw minibaró w - 2 butelki wody.
4.
Sprzą taczki na plaż y – pojawiają się , gdy kobiety rozsiadają się na leż akach, i mogą skrobać ucho, w zależ noś ci od liczby kobiet – obok któ rych zaję ł y stanowisko pracy.
No tak, to wszystko bzdury - gł ó wną wadą jest spotkanie przewodnikó w z anex tur.
Spotkanie z nimi odbywa się drugiego dnia przyjazdu, gdzie zapewnią Cię - ż e są najlepsi - nie kupuj od nikogo wycieczek - bę dą z Tobą od począ tku i za wszystko odpowiadają.
Interesują się tobą - dopó ki nie zapł acisz pienię dzy.
Kupił em 2 wycieczki do Luksoru i Mahmii.
Przewodnicy sprzedają Ci lokalne towary przez cał ą drogę – od srebra, hibiskusa, beduiń skich maś ci i innych bzdur – potem – w drodze powrotnej zbierają pienią dze – po prostu wychodzą z autobusu.
A w mahmiya - magicznie zorganizowali:
Rano transfer się opó ź nił - chociaż ł adowaliś my pierwsi (hotel jest najdalej - nie ma doką d się wydostać - pustynia), potem wsiedliś my na ł ó dkę - któ ra powinna zawieź ć nas na wyspę za 40 minut, czekaliś my na nie wiadomo co - kiedy zaczę li się oburzać i domagać się czekó w o zwrot pienię dzy - dali zgodę na wypł ynię cie , na wyspie ogł oszono obiad z owocami morza - dali makaron z kurczakiem, potem wzię li nas na atol nurkować , opalaliś my się przez godzinę i zabrano nas z powrotem na ł ó dź.
Na wyspę przywieziono je jako ostatnie, najpierw wywieziono, a potem okazuje się , ż e w ogó le nie zlecono transferu do hotelu.
Wszyscy, któ rzy zostali pó ź niej przywiezieni, rozproszyli się - a my wcią ż czekamy na magię z anex tur.

W efekcie lokalny przewodnik jakoś zgodził się z lokalnym przewoź nikiem, któ ry wió zł niemieckich turystó w, wepchnę li nas do tego autobusu - do hotelu dojechaliś my z grzechem na pó ł.
Cał a wycieczka miał a być od 7-40 do 15-30 (koszt 100$ od osoby, skoro byliś my z ż oną - dali nam 10$ zniż ki), a z tych 8 godzin - prawie 2h czekanie i 2 godziny w drodze.
I spó jrz na odpowiedź na skargę:
POŁ UDNIOWY ZACHÓ D. koledzy

Odpowiedź hosta na aplikację Twojego klienta:

„Dzień dobry, drodzy koledzy.

W zwią zku z Twoją proś bą informujemy, ż e reklamacja goś ci został a skierowana do naszych partneró w do rozpatrzenia, a odpowiedź jest nastę pują ca:

- transfer opó ź nił się z powodu spó ź nienia goś ci z innego hotelu

- oczekiwanie przed wypł ynię ciem na ł ó dkę był o ró wnież spowodowane spó ź nieniem innych goś ci

- obiad z rybą , kalmarem i kurczakiem

- powró t do hotelu wynaję tym busem zorganizowanym przez Anex Tour

- czas trwania wycieczki odpowiadał programowi wycieczki.

Odszkodowanie nie jest zapewnione. ”
Jeś li ta odpowiedź bę dzie się powtarzać , prosimy o przekazanie wniosku do Dział u Prawnego w celu rozpatrzenia.

Z wyrazami szacunku,

Vera Kyuchyuk

Kierownik regionalny

ul. Zastawskaja , 23, BC Aviator, biuro 505

ś w. Petersburg, Rosja

Tel. : (812.334 2.22

Faks. : (812.331 1.86

e-mail: s-p8@anextour. com

strona internetowa: www. Anekturę . com
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał