Opłaty za odprawę. Okropny stan pokoju. Ignorowanie roszczeń wczasowiczów

Pisemny: 29 luty 2020
Czas podróży: 14 — 25 styczeń 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Na nasz lot z Miń ska 14 stycznia 2020 r. okoł o godziny 8.00 do hotelu przybył y 3 grupy po 2-3 osoby. Kierownik z kolei wzywał każ dą grupę do kasy i pytał : „Chcesz dobry numer? ”. 2 grupy odpowiedział y mu „tak”, po czym wyszeptał kwotę , ktoś z grupy pogrzebał w jego portfelu i wrę czył banknoty kierownikowi. Kierownik natychmiast zawiesił bransoletki na cał ej grupie i wysł ał je do pokoju. Uznaliś my, ż e nie zależ y nam na obecnoś ci balkonu w pokoju i miejscu, w któ rym wychodzą okna, wię c na pytanie kierownika odpowiedziano, ż e nie mamy ż adnych specjalnych wymagań co do pokoju i nie zapł acimy za „ dobry” pokó j. Kierownik powiedział nam: „Czekaj”.
Czekaliś my 3.5 godziny. W tym czasie przyjechał o jeszcze kilka autobusó w z turystami, wszyscy podeszli do kierownika, zapł acili pienią dze, otrzymali bransoletki i udali się do swoich pokoi. Wszyscy czekaliś my, kiedy podeszliś my do kierownika, usł yszeliś my „Twó j pokó j nie jest gotowy”.
W koń cu, po naszym oburzeniu na oczywiste wył udzanie pienię dzy i zastraszanie osó b starszych, zabrano nas do Romm 512. W pokoju nie ma balkonu, zakratowane okno wychodzi na ś mietnik mię dzy budynkami. Ale nie mieliś my na to ż adnych skarg. Oto stan techniczny, w jakim otrzymaliś my pokó j, któ ry był „przygotowywany” do naszego zameldowania przez 3.5 godziny:

1) Oba ł ó ż ka z ł amanym dnem, materace czę ś ciowo leż ą na podł odze, leż ą c na ł ó ż kach gł oś no piszczą ;
2) Spł uczka nie dział a, niewielka iloś ć pł ynu z toalety wycieka na podł ogę ;
3) W jednym z odcinkó w okna pomię dzy szybą a ramą znajduje się szczelina o szerokoś ci 5 mm, przez któ rą wieje wiatr z ulicy;
4) Brak baterii w dwó ch pilotach do telewizora;
5) Klimatyzator nie dział a w celu zwię kszenia temperatury, chociaż ta funkcja jest dostę pna na panelu sterowania klimatyzatora;
6) Ciepł a woda nie wypł ywa z umywalki i prysznica, lekko ciepł a woda wypł ywa przy peł nym otwarciu ciepł ej wody;
7) Przewó d z lodó wki znajdują cej się w szafce nocnej nie dociera do najbliż szego gniazdka, nie ma przedł uż acza;
8) W elektronicznym zamku drzwi są rozł adowane baterie, dlatego zamek dział a dopiero przy czwartej lub pią tej pró bie, a po kilku dniach cał kowicie się zepsuł (wtedy okazał o się , ż e baterie są rozł adowane);
7) W pomieszczeniu unosi się chemiczny zapach, podobny do zapachu pasty do butó w.
Poprosiliś my o zmianę pokoju, odmó wili nam i powiedzieli, ż e wszystko zostanie naprawione. Wł aś ciwie naprawili tylko odpł yw w toalecie i dali baterie do pilotó w do telewizora. Menedż erowie hotelu zignorowali nasze inne proś by. Poprosiliś my o pomoc biuro podró ż y SOFTTUR, w któ rym wykupiliś my wycieczkę , ale w odpowiedzi otrzymaliś my poradę , aby skontaktować się z przewodnikiem hotelowym touroperatora, któ rego nie moż na był o znaleź ć w hotelu. Ł ó ż ka naprawiliś my sami, szczelinę w oknie zakleiliś my plastrem medycznym.

Kilka dni pó ź niej spotkaliś my turystó w z Kijowa, któ rzy ró wnież odmó wili zapł aty przy zameldowaniu i otrzymali mniej wię cej taki sam pokó j jak nasz. Zwró cili się do biura podró ż y z ultimatum ż ą dają c podania numeru zastę pczego lub natychmiastowego zwrotu do Kijowa. W cią gu godziny ich organizator wycieczek skontaktował się z kierownictwem hotelu i zostali przeniesieni do innego pokoju bez dodatkowych opł at. Oto prawdziwa troska o turystó w, nie taka sama jak w przypadku „SOFTTUR”.
Kolejna ciekawa cecha systemu all inclusive w hotelu Elysees wyszł a na jaw. W hotelowym barze na plaż y powiedziano nam, ż e mają oficjalną zasadę : w systemie all-inclusive na jednego urlopowicza wydawane są nie wię cej niż.3 porcje mocnego alkoholu dziennie. Jednocześ nie jedna porcja to wedł ug barmana „trochę ”, ale w rzeczywistoś ci 15-20 gramó w. Ale barman odmó wił pokazania oficjalnego dokumentu, gdzie jest napisany. Nie widzieliś my czegoś takiego w innych hotelach w Egipcie. Zgł osiliś my to ró wnież do biura podró ż y SOFTTUR, twierdzą c, ż e powinni byli ostrzec o takiej funkcji podczas sprzedaż y wycieczki. Nie otrzymaliś my odpowiedzi od firmy SOFTTUR w tej sprawie.
Atutem hotelu jest plaż a miejska, wynajmowana przez hotel, ze wspaniał ym wejś ciem do wody i mnó stwem leż akó w. Ale wś ró d leż akó w są zupeł nie martwe, w któ rych czę ś ć wznoszą ca się nie jest zamocowana. O alkoholu w barze na plaż y napisano powyż ej. Ponadto bar powinien serwować lekkie przeką ski, któ re przyniesiono tylko kilku osobom, wię c prawie nigdy nie był y dostę pne.
O ż ywieniu. Ś niadanie jest standardowe, gotują jajecznicę lub jajecznicę . Nie ma gotowanych jajek. Zupy na obiad i kolację są w wię kszoś ci pł ynne, z któ rych z trudem moż na wył owić kilka kawał kó w warzyw. Na obiad i kolację zawsze są.2 dania: albo woł owina i kurczak, albo woł owina i ryba, albo kurczak i ryba. Zauważ yliś my, ż e kurczak jest zawsze w formie pokrojonej tuszy (w innych hotelach widzieliś my osobno w postaci podudzia, uda, piersi, skrzydeł ek). Jednocześ nie po wielkoś ci kawał kó w, przede wszystkim podudzi, widać , ż e wycię to tusze o wadze 600-800 gramó w. Ż adna ferma brojleró w nie dostarcza tusz o takiej wadze. Pojawił y się podejrzenia, ż e ​ ​ jest to tak zwany przypadek, a mianowicie kury miaż dż one lub dziobane przez inne kurczę ta lub umierają ce z powodu choroby. Z tego powodu nie jedliś my kurczaka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał