Wakacje w listopadzie 2012

Pisemny: 23 listopad 2012
Czas podróży: 3 — 17 listopad 2012
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
W Hurghadzie odpoczywaliś my z dzieć mi już.2 razy, to już trzeci raz. Jednym z hoteli był Jasmine Village Hotel, któ ry jest czę ś cią sieci 3 hoteli. Decydują c się na relaks w hotelu Aladdin, był o coś do poró wnania.
Pierwsze wraż enie o hotelu powstał o w momencie meldowania się w nim z faktu, ż e kiedy weszliś my do hotelu i podeszliś my do recepcji, byliś my cał y czas ignorowani, dopó ki wszyscy turyś ci z Niemiec nie zostali obsł uż eni, któ rzy zbliż yli się podczas czekaliś my na uwagę kierownika. Począ tkowo wydawał o się to zaskakują ce, ale przez okres pobytu przyzwyczaili się do tego, ż e obsł uga w każ dy moż liwy sposó b podkreś la stosunek do goś ci rosyjskoję zycznych, jakby nie byli bardzo mile widziani (problem został rozwią zany przez " karmienie personelu obsł ugi napiwkami, zaró wno w restauracji, jak i na plaż y).
Numer:

Pokó j znajdował się na 2 pię trze budynku na 1 pię trze z wyjś ciem na taras. Doś ć przestronne, meble nie są nowe: 1 duż e ł ó ż ko i pufa rozkł adana praktycznie na podł odze, stary telewizor z 3 rosyjskimi kanał ami, 2 szafki nocne i stolik z lustrem, 1 krzesł o-krzesł o. Gł ó wnym problemem pokoju są krzywe drzwi, przez któ re przelatywał y komary i leniwi sprzą tacze, któ rzy wierzyli, ż e sprzą tanie pokoju polega wył ą cznie na ś cieleniu ł ó ż ek (mimo pozostawionych napiwkó w). Sprzą taczki nie mają odkurzaczy i nie sprzą tają na mokro. Rę czniki są zmieniane, jeś li zostaną pozostawione na podł odze. Podczas noclegó w w pokoju pojawił y się podejrzenia, ż e ​ ​ został y pogryzione przez pluskwy lub komary, po pokoju bez przerwy chodził y duż e czerwone mró wki (karaluchy się nie spotykał y, dwa razy dziennie robotnicy obrabiają krzaki poł oż one wzdł uż budynkó w jakimś rodzajem generator dymu).
Odż ywianie:
Standard jak na hotel tego poziomu: ś niadanie takie samo: jajka i omlety, pł atki z dż emem, miodem i dż emem, kieł baski, sery i kieł baski, jogurty, ciasta, herbata, kawa, naleś niki.
Obiady i kolacje skł adają się z duż ej iloś ci dań . Gł ó wnym dodatkiem jest ryż i ziemniaki (gotowane, w postaci frytek i frytek), stale obecne był y ró wnież makarony i spaghetti, któ re został y podgrzane sosami, zapiekankami. Mię sem był a woł owina (gulasz, klopsiki, kotlety), kurczak (grillowany z warzywami, smaż ony), wą tró bka (bardzo smaczna), prawie codziennie ryby (smaż one, panierowane). Kilka razy krewetki, kraby, mał ż e, panierowany coł mar, naleś niki z ró ż nymi nadzieniami mię snymi, był o duż o sał atek, ale nie dla wszystkich. Moż esz poprosić o krojenie pomidoró w, ogó rkó w, papryki, zió ł przed tobą . Z owocó w dawali melony, jabł ka, gruszki, pomarań cze, guawę , daktyle (czasami), winogrona, grejpfruty (1 raz). Ś wież o wyciskane soki z mango (2ue) był y oferowane za opł atą ; guawa, pomarań cza, melon, granat (3j) Na obiad dzieci i nie tylko dostał y lody (bardziej jak lody owocowe, biał e - jak ś mietana). Przygotowano menu dla dzieci: burgery (z sera buł ka, kieł basa buł ka, buł ka-sał atka), kieł baski w sosie, gotowany ryż bez przypraw, kotlety woł owe. Napoje - jak yupi: pomarań cza, hibiskus, mango, jabł ko (bardzo podobne do naturalnych), cola-fanta-sprite-woda. Nie moż na pisać o sł odyczach, zawsze jest ich duż o, ale smacznych jest bardzo mał o. Zdziwił o mnie, ż e wś ró d seró w i kieł basek był a chał wa, z alkoholi pili tylko piwo i wino (biał e jest lepsze niż czerwone), piwo lepsze w lobby barze, któ ry jest przy recepcji.

Usł uga:
Restauracja ma dobrych i sympatycznych administratoró w, zwł aszcza Abu el-Khair, najbardziej wesoł ego i uś miechnię tego kelnera Ahmed-Ali. Cał a reszta nastawiona jest na priorytetową obsł ugę Niemcó w, nasi ludzie są pilnie ignorowani. Bez „swojego” kelnera nie moż na czekać na kawę .
Terytorium:
Duż e, zielone, czyste (pł ytki myje się stale wodą , a nawet mopem i szmatką ).
Animacja:
Animacja dla dzieci jest przecię tna, odbywa się na tarasie lobby baru. Miejsca siedzą ce zajmują z gó ry ci sami Europejczycy, bo. nastę pnie na tym mał ym obcasie zaczyna się taniec do muzyki na ż ywo, repertuaru lat 90-tych.
O animacji dla dorosł ych nie bę dziemy pisać , bo. nie był o na nim.
Plaż a:
Plaż a jest piaszczysta, jest wystarczają co duż o leż akó w, ale dobre miejsca rezerwują miejscowi pracownicy za niewielką opł atą . Wejś cie do morza jest piaszczysto-kamyczkowe na 4-5 metró w, potem piaszczyste, ale wś ró d kamykó w jest piaszczysta ś cież ka na wejś cie. Morze jest w tym czasie czyste, doś ć ciepł e i spokojne.
Pogoda:
Temperatura powietrza przez cał ą resztę wynosił a okoł o 28-32C, wieczorami kilkakrotnie był o chł odno do 20-22C. Był o przeważ nie pogodnie i sł onecznie, przez kilka dni był o pochmurno, a nawet padał deszcz.
Przewodnik:
Organizator wycieczek TezTour. Do ich przedstawiciela nie był o pytań przed hotelem, po przyjeź dzie spotkanie z przewodnikiem odbył o się punktualnie. Dziecko zostawił o plecak w autobusie, któ ry już odjechał , ale dzię ki przewodnikowi plecak został nam bezpiecznie zwró cony. To jest nasza komunikacja z przewodnikiem i ograniczona.
Lotnisko:

Nigdy wcześ niej tego nie widzieliś my. Kolejka do kontroli paszportowej był a przez cał ą halę przylotó w, stał a 2 godziny. W tym samym czasie Arabowie zorganizowali swó j lokalny biznes kablowy bez kolejki za 10 euro od osoby.
A w tym samym czasie sami touroperatorzy utworzyli osobną kolejkę , któ ra wydał a karty migracyjne wraz z wizami i jakimś rodzajem pieczą tki, któ ra nie był a nigdzie potrzebna, za 17 na osobę . Ponieważ mieliś my już tę kartę w rę kach z samolotu (choć wydali ją tylko dla dorosł ych, ale dla dzieci musieliś my ją zabrać od przedstawicieli TezTour), potem zdają c sobie sprawę , ż e nie potrzebujemy tej kolejki, podeszliś my do okienka, gdzie stawiamy wizy za 15 na osobę . prawie bez kolejek). Nastę pnie po przejś ciu kontroli paszportowej zabrali walizki i poszli szukać swojego touroperatora.
Po wylocie, stoją c w kolejce do odprawy, pracownik zaprosił nas do osobnego stanowiska bez numeru lotu, któ re dokonywał o rejestracji na nasz samolot. Po pewnym czasie zastał nas w poczekalni, domagają c się napiwku za zorganizowanie dobrych miejsc w samolocie, co nas bardzo zaskoczył o.
Latanie liniami lotniczymi Ró ż a Wiatró w. Na pokł adzie dostę pne są posił ki dla dzieci. Samolot jest dobry, obsł uga przyjemna, piloci to profesjonaliś ci.
Wraż enia z wakacji:
Ogó lnie wraż enie jest dobre, jeś li nie zwraca się uwagi na postawę personelu. Ale nie polecimy hotelu znajomym i nie wró cimy ponownie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał