Recenzja Aladdin Beach Resort

Pisemny: 26 październik 2019
Czas podróży: 31 lipiec — 10 sierpień 2019
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Stosunek ceny do jakoś ci mi odpowiadał , wię c zdecydował em się na ten hotel. Jeś li chodzi o odż ywianie, to w pierwszych 5 dniach czujesz ró ż norodnoś ć , obfitoś ć jedzenia, obfitoś ć herbatnikó w, ale od 6 dnia rozumiesz, ż e jedzenie jest monotonne, a jakoś ć produktó w, z któ rych gotują pozostawia wiele do być poż ą danym. Oczywiś cie mogł em się mylić , ale moim zdaniem naczynia był y ź le umyte, tego zapachu z niczym nie moż na pomylić , zapach z naczyń był jakby był y ź le umyte, to jak się weź mie jakieś inne naczynia, to jest normalne, nie ma zapachu. W recepcji nie ma prawdziwych oszustó w, zarezerwował em pokó j w Hotelu Aladdin, a gdy zaczę li sporzą dzać dokumenty, chcieli nas osiedlić , praktycznie w zamknię tym Hotelu Jasmine, czyli dali nam klucze, jedziemy i idziemy, oddalamy się coraz dalej od recepcji, Skoro przyjechaliś my pó ź no, począ tkowo nie wiedział am, doką d idziemy, widział am, ż e tam już nie ma oś wietlenia, podchodziliś my do kilku parterowych domó w, Zapytał em: „co to jest? ” , na co odpowiadają , ż e nic nie wiedzą i nie wiedzą...Wracamy do recepcji, a pracownik cał ym swoim wyglą dem pokazuje, ż e musi pozł acać pió ro, a potem, gdy byliś my zmę czeni po drodze, dawaliś my mu te nieszczę sne 20 dolaró w, dopiero potem zał atwił nas w hotelu za za któ re zapł aciliś my pienią dze. Hotel ma bardzo nachalną obsł ugę , przy odprawie przyszł a osoba, któ ra nie jest portierem, a nie obsł ugą sprzą tają cą , osoba przyniosł a jakieś zasady, codzienną rutynę , wstał a i nastawił a nam kanał y w telewizorze, któ re ja nie prosił go o to i oczekiwał pienię dzy; Już go praktycznie wypchną ł em z pokoju mó wią c, ż e idź , chcę spać , stał i czekał na pienią dze. Obsł uga, podobnie jak Cyganie, któ rzy chodzą i proszą o zł ocenie pió ra, to wszystko oczywiś cie bardzo zepsuł o wraż enie. Sam pokó j był normalny, widok był normalny, sprzą tanie, jakoś ć mebli i poś cieli odpowiadał y czwó rce tego hotelu. Plaż a w zasadzie też jest normalna dla tego obszaru, jednak jest tam duż o kamieni, nie da się tam chodzić bez butó w. Hotel poł oż ony jest stosunkowo dobrze, 10 minut spacerem do centrum handlowego, niedaleko lotniska? . Po drugiej stronie ulicy był hotel, sprzedawali ubrania, buty, był y dobre ceny na galanterię skó rzaną : torby, portfele itp. Chciał bym też powiedzieć kilka sł ó w o przewodniku, nazywa się Mahmoud. Oferował ró ż ne wycieczki, jedną z nich był a wycieczka po Hurghadzie, któ rą ró wnież odbyliś my. Bilet dla osoby dorosł ej kosztował.10 USD za osobę , bilet dla dziecka 5 USD. Zamó wiliś my u niego ró wnież droż sze wycieczki. Znamienne, ż e dał nam czeki fiskalne na wszystkie te wycieczki, ale nie dawał czekó w na dzieci (wycieczka po Hurghadzie). Przewodnik zaczą ł się usprawiedliwiać i powiedział , ż e nie da się czekó w na dzieci, ż ebyś my się nie martwili, powiedział , ż e zawiezie nas do najlepszego sklepu, jeś li bę dziemy potrzebować skó ry. W sklepie skó rzanym wszystko jest w porzą dku, ale dlaczego nie dał eś czekó w na opł acenie wycieczek dla dzieci? Nie był o to zbyt przyjemne, zachowywał się jak drobny oszust, któ ry zarobił od nas te 5-10 dolaró w. . Obsł uga recepcji też nie pozostawił a mił ego wraż enia, administrator, jak mó wią „na mrozie”, widzi, ż e jesteś my z dzieć mi, a on stoi, rozmawia z kolegą o czymś po arabsku, uś miecha się , czyli zero absolutne , bez obaw , nic.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał