Źle. Okropny przewodnik po hotelach. Hotel okazał się 3 gwiazdkami, a nie 4

Pisemny: 12 październik 2019
Czas podróży: 1 — 10 październik 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Nie polecam tego hotelu z nastę pują cych powodó w:

1. To są.3 gwiazdki, a nie 4. Nie od razu, ale w rzeczywistoś ci jest „3” w lobby. Na pytanie: wszę dzie są.4 proste odpowiedzi „tak, byli tam za coś zwią zani, czy to waż ne? » W procesie ż ycia rozumiesz, co jest bardzo waż ne.


2. Liczba. Pomimo wykupionego pokoju „w budynku” i 10 dolaró w przekazanych administratorowi przy zameldowaniu (bo od razu wyraź nie ostrzegł „są pokoje gorsze, są lepsze” i chę tnie przyją ł pienią dze), opł acili dokł adnie 14 ( Do hotelu przyjechał em o godzinie 10) w jednym z najstarszych pokoi w bungalowach z widokiem na są siednie okna. Bungalowy to najstarsze budynki w hotelu. Pokoje są stare, ukł ad kulawy (drzwi SU opierają się na toalecie, sł uchawka prysznica jest przykrę cona na wysokoś ci 2.2m bez wę ż a - w zasadzie nie moż na umyć dziecka, okien nie moż na otwarty, klimatyzator jest tak gł oś ny, ż e nie moż na spać )

3. Przewodnik po hotelu. Najbardziej obrzydliwa rzecz: przewodnik Hossam (JoinUp, SunInternational) to przeraż ają ca osoba!
Po sprzedaniu wycieczek, któ re kosztują dwa razy wię cej niż standardowe, bardzo się zł oś cił , gdy dowiedział się , ż e nasza 73-letnia babcia z bolesnymi nogami przyjechał a „tylko poopalać się ” i nie planuje ich odwiedzać . Uparcie namawiał em ją , ż eby przynajmniej coś kupił a. W rezultacie zgodził a się na bezpł atną ankietę Hurghady (m. in. w ramach naszej wycieczki w prezencie od organizatora wycieczki). Kiedy powiedzieli, ż e ż adna z jego propozycji wycieczek nam nie odpowiada, po prostu rzucił nasze dokumenty (vouchery), krzyczą c, ż e wtedy nas nie interesuje i nie wystawia nas. I co naturalne, nie da nam też ż adnych darmowych wycieczek w ramach wycieczki, bo to „on decyduje”, oburzył się i nie krył histerii. W efekcie „zapomniał ” też o zorganizowaniu naszego transferu na lotnisko.

4. Biorą c pod uwagę punkt 3, wycieczki zamawiane był y przez Internet (dwa razy taniej niż u przewodnika) i był y z nich zadowoleni.

5. Jedzenie.
Gł ó wnymi posił kami w gł ó wnej restauracji są zawsze tł umy, wszystko jest dostę pne tylko w momencie otwarcia, tylko kelnerzy dostarczają napoje (trzeba dł ugo czekać i znowu tak naprawdę tego nie niosą ) + kierownik (oni są w ró ż owych koszulach) dosł ownie kilka razy wyrzucali ludzi ze stoł ó w, wyrywają c im jedzenie prosto spod nosa, machają c rę kami, jakby „czas zrobić miejsce dla innych”.

Przez cał y okres nie udał o nam się skosztować niczego smacznego (moż e poza sł odyczami).


Restauracja na plaż y tylko lunch ze stał ym menu "McDonald's".

2 restauracje wł oskie i mongolskie - po wcześ niejszym umó wieniu - moż na odwiedzić.1 raz na zmianę (jedzenie jest inne).

Dla dzieci: w ką ciku dla dzieci klimatyzatory są mocno wł ą czone, w cał ej pozostał ej czę ś ci w telewizji w tym obszarze ta sama kreskó wka bez dź wię ku i standardowe 3 beczki z jedzeniem: ziemniaki, makaron, klopsiki. Lody w kolejce na obiad 30-50 gramó w. Koktajle dla dzieci są stale oferowane w holu za 2.50 USD.

6. Morze.
Wybraliś my ten hotel wył ą cznie ze wzglę du na plaż ę i morze dla dziecka. Szczerze mó wią c, tak sobie...Plaż a hotelu w morzu jest kamienista, tylko pierwsze pó ł metra piasku, 2 ś cież ki w morzu, szerokoś ć.1m, są ró wnież „oczyszczone” z kamieni. Na plaż y są siedniego „Jaś minu” jest piasek, ale fale są takie, ż e dziecko nie moż e daleko zajś ć.

7. Dla dzieci. Prawie nic. Dyskoteka dla dzieci o 20:30, klatki z mał pami w pobliskim „Jaś minie”, plac zabaw w dekadenckim stanie (niektó re szczegó ł y okreś lił bym nawet jako niebezpieczne). Ponadto w centrum hotelu znajduje się grupa zepsutych automató w (samochody, bilard dla dzieci itp. ). Ż aden z nich nie dział a, ALE: automat do sprzedaż y tokenó w dział a! Pł onie zachę cają co wieczorami, wspó ł czują cy rodzice, chcą c zadowolić swoje dzieci, rzucają tam monetami, ale nic w zamian. Pienią dze są zbierane, ale z usł ug nie skorzystał o ani jedno dziecko.

8. Pracownicy (sprzą tacze, kelnerzy) pró bują , uś miechają się.

W recepcji rozumieją tylko wtedy, gdy jest to dla nich wygodne, ponadto zaró wno po rosyjsku, jak i po angielsku, po prostu patrzą na ciebie i to wszystko.

9. W pobliż u: SenzaMall. Lepiej wzią ć taksó wkę za 2 dolary w jedną stronę (nie wię cej! ) W hipermarkecie pł aci się tylko w lokalnej walucie. Tam moż na kupić krewetki (do 10 USD/kg i usmaż yć je na miejscu). Należ y pamię tać , ż e palenie jest już uwzglę dnione w czeku przy kasie, podczas gdy sprzedawca palenia wymaga, aby został mu osobiś cie zapł acony 1 USD / kg.

W ogó le już pią tego dnia takiego „odpoczynku” bardzo chciał em wracać do domu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał