Ostrożnie! Śmieci!!!

Pisemny: 27 listopad 2012
Czas podróży: 6 — 17 listopad 2012
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Gdybym mó gł postawić ujemny znak, postawił bym minus nieskoń czonoś ć ! Zatrzymał em się w tym hotelu dwa razy: pierwszy raz trzy lata temu, potem wszystko był o po prostu super! Dlatego w tym roku z przyjació ł mi celowo wybraliś my się do tego hotelu. Z dawnego splendoru pozostał o tylko morze, piasek i sł oń ce. Ruina i pozory „gwał townej” dział alnoś ci przy cał kowitej bezczynnoś ci.
Hotel poł oż ony jest w centrum miasta, ale hał as w nocy nie przeszkadza. Sklepy w pobliż u. Najbardziej dostę pny jest naprzeciwko „Kleopatry”.
Terytorium jest mał e, trzy lata temu był o zadbane. Teraz umierają palmy, któ re wieczorem podlewa się wł asnymi, są dzą c po zapachu (przepraszam za szczegó ł y) odpadó w organicznych. Dobrze odż ywione koty wę drują po terytorium, któ re w nocy walczą o terytorium i ś pią na krzesł ach, jeś li mieszkasz na parterze (dlatego usuwamy rę cznik, stró j ką pielowy, ką pieló wki na noc! )

O pokojach - osobna piosenka! Brud! Prześ cieradł a i poszewki na poduszki był y poplamione i pogniecione, jakby został y pogryzione. Rę czniki był y kiedyś biał e, teraz szarobrą zowe. Sprzą tanie (a raczej jego brak) pozostawia wiele do ż yczenia. Komary (trzy lata temu zielone nasadzenia uprawiano co wieczó r, teraz nawet o tym nie pamię tają ). Lodó wka trzeszczy jak startują cy helikopter. Telewizor praktycznie nie pokazuje (2 kanał y dział ają dobrze - polski i niemiecki).
Personel hotelu biegle posł uguje się ję zykiem rosyjskim tylko wtedy, gdy na horyzoncie pojawia się nadzieja na wskazó wkę . W innych przypadkach uś miecha się , jeś li masz szczę ś cie, lub odwraca się do ciebie plecami i mó wi po angielsku, ż e ma inne zadanie (usł uga specjalna).
Pierwsze dwa dni uratował nas sklep naprzeciwko, w któ rym kupiliś my artykuł y spoż ywcze. W restauracji nie tylko nie był o jedzenia, ale serwowano je tak, jakby w hotelu nie mieszkali ludzie, ale ś winie. Aby zjeś ć , trzeba był o stać w kolejce, bo spó ź nienie groził o wygł odzeniem (wszystko był o na minimum), albo zostawieniem bez naczyń (po prostu nie był o podane), albo bez miejsca (bo tylko kilka stolikó w był o zastawionych, reszta sali był a ciemna i nieumeblowana). Sytuacja z pracą restauracji nieco się zmienił a po aferze i pisemnej reklamacji. Potem do lamp wkrę cono dodatkowe stoł y i krzesł a, naczynia, obrusy, nawet ż aró wki, pojawił y się „cudem”, menu stał o się trochę bardziej zró ż nicowane.
Jeś li chodzi o czynnik naturalny - ż adnych skarg. Woda w morzu jest czysta, ryby, wyspy koralowe. Super.
Co do czynnika ludzkiego – leż aki trzeba wypoż yczyć wcześ nie rano (inaczej zostaniemy bez miejsca), wiek rę cznikó w plaż owych jest prehistoryczny. Nieprzyjemnie jest brać je w rę ce, a co dopiero leż eć na nich!
Animatorzy pró bują , ale nie mają doś wiadczenia – widać to goł ym okiem. Dzieci się nudzą . Animacja tylko dla dorosł ych.
Dzieci się nudzą . Szczegó lnie mał y (3-6 lat). Dlatego nieustannie pró bują dostać się do basenu, gdzie woda jest bardzo zimna.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał