((((

Pisemny: 2 listopad 2008
Czas podróży: 1 — 7 październik 2008
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywaliś my w hotelu Cindrella Beach od 19 do 27 paź dziernika. Wycieczkę zakupiono od touroperatora PEGAS touristik. Hotel, jak napisano w dokumentach, ma 4 gwiazdki.
Kiedy przyjechaliś my do Egiptu okazał o się , ż e hotel ma tylko 3 gwiazdki i jak się pó ź niej przekonaliś my, nie tylko w tym PEGAS touristik nas oszukał ! ! Znajduje się.35 km dalej od lotniska niż wskazano na stronie Pegasus. Ale najbardziej nieprzyjemne jest to, ż e hotel znajduje się na obrzeż ach, wokó ł pustyni, a na horyzoncie widać tylko są siedni hotel. Najbliż sze miasto, a wł aś ciwie wioska El Quseir, znajduje się w odległ oś ci 20-25 minut jazdy samochodem i w zwią zku z tym ceny za dojazd nie są tanie (jak nam powiedział Perag, najbliż sze miasto jest oddalone o 3 km ! ! ).
Hotel był ostatnio odnawiany ponad 20 lat temu, pokoje wyglą dają na odrapane. W pokojach nie ma ł azienki (we wszystkich domkach jest tylko prysznic, znowu organizator wycieczki oszukuje). Brakuje rosyjskich kanał ó w telewizyjnych!! !

Jedzenie jest po prostu obrzydliwe: sał atki doprawiane są czymś strasznie kwaś nym, do wszystkich potraw uż ywa się duż o lokalnych przypraw, przez co Rosjaninowi po prostu nie da się ich zjeś ć , z owocó w jest tylko karma bez smaku melon i guawa z zepsutą pomarań czą . Z tego powodu byliś my stale na wpó ł wygł odzeni (jedynym plusem był o to, ż e podczas wakacji udał o nam się zrzucić kilka kilogramó w).
Pewnego wieczoru podszedł do nas administrator i ł amanym angielskim (w hotelu nikt nie mó wi po rosyjsku!!!!!!!!! ! ) zaproponował , ż e jutro wieczorem zje obiad w ich „restauracji” (trudno nazwać to restauracją , to wię cej poprawnie powiedzmy, domowej roboty szisza bar, dź wię cznie zwany namiotem Beduinó w) owoce morza. Obiecano nam bufet z homarami, kalmarami, krewetkami, rybami. . . a to wszystko jest cudem za 20 euro od osoby. Po konsultacji 12 osó b zdecydował o, ż e przyjdą na tę „imprezę ” i poprosił o o zniż kę w wysokoś ci 25 USD na osobę . Administrator powiedział , ż e nie ma problemu, da nam tę zniż kę i podał wszystkim rę kę .
Potem podeszli do nas turyś ci, któ rzy odpoczywali w tym hotelu wię cej niż my i powiedzieli, ż e nie warto tam jechać , kilka osó b podeszł o do administratora i powiedział o, ż e nie przyjdą .
Nastę pnego dnia, kiedy przyszliś my na ten obiad, każ dy przynió sł nam talerz, na któ rym był o: 3 krewetki, pó ł kraba bez pazura, 2 smaż one krą ż ki kalmaró w, mał ą przypaloną rybę i sał atki z naszej jadalni. Z drinkó w dostaliś my szklankę piwa lub coli. Kiedy poprosiliś my o przyniesienie nam kolejnego drinka, powiedziano nam, ż e szklanki się skoń czył y. Kiedy sami poszliś my do baru, administrator powiedział nam, ż e wyczerpał się limit drinkó w!! ! ! I odmó wiono nam nalewania czegokolwiek do baru.

Nastę pnie administrator wystawił nam fakturę na 12 osó b na 20 EURO. Na nasze sł owa, ż e ​ ​ po pierwsze był o mniej ludzi, a po drugie zgodziliś my się na 25 dolaró w, powiedział , ż e to nie jego problem i powinniś my za to wszystko zapł acić . Zaczę liś my dzwonić do naszego przewodnika Amina i poprosiliś my go, ż eby przyszedł . Na co Amin rozmawiał przez telefon z administratorem, administrator powiedział , ż e nasz przewodnik kazał nam zapł acić rachunek. Wię cej przewodnik nie odebrał telefonu, kiedy do niego zadzwoniliś my. Nastę pnego dnia przyjechaliś my na recepcję , gdzie powiedziano nam, ż e wyczerpał się limit naszych telefonó w do Amina!! !
Zaczę liś my zajmować się administratorem, skrę cił przed nami kartkę , na któ rej był o napisane, ż e to 25 dolaró w na osobę i powiedział , ż e to wszystko ś mieci, nie wypuszczą cię stą d, dopó ki nie zapł acisz 20 euro dla 12 osó b.
Po poł udniu przypadkowo zł apaliś my Amina, któ ry powiedział , ż e nie chce, abyś my go widzieli i nie chciał rozwią zywać naszych problemó w. Skontaktowaliś my się z moskiewskim biurem PEGAS touristik, gdzie ró wnież powiedziano nam, ż e musimy zapł acić ten rachunek. Potem już nic nam nie został o, nawet jeś li centrala, zamiast kazać przewodnikowi przyjś ć i zał atwić sprawę , wyrzucił a nas. W rezultacie musieliś my zapł acić.30 euro za osobę .
22 paź dziernika jedyny basen zaczą ł się opadać , a nastę pnie został cał kowicie osuszony. Kiedy przyjechaliś my do Moskwy, na stronie turystycznej PEGAS pojawił a się informacja, ż e ​ ​ basen jest zamknię ty od 25, a turyś ci zostali poproszeni o udanie się do pobliskiego hotelu. W zwią zku z tym nikt nam tego nie zasugerował .
Ostatniego dnia woda w barze był a opł acona, butelka akwaminera kosztował a 1 euro. Biorą c pod uwagę , ż e w pobliż u nie ma sklepó w, w któ rych moż na kupić wodę , naprawa basenu prawdopodobnie szybko się zwró ci!
Dlatego, aby nie zepsuć wakacji, wybierz innych touroperatoró w. Z PEGAS touristik kupujesz kota w worku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał