okropna obsługa

Pisemny: 6 lipiec 2016
Czas podróży: 13 czerwiec 2016
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Mieszkaliś my w tym hotelu w czerwcu 2016 roku. Ogó lnie pomysł na hotel jest bardzo dobry dla 5+, ale… zacznijmy w kolejnoś ci:
- recepcja: przed przyjazdem do hotelu napisał em list na ich stronę , w któ rym prosił em o zmianę kategorii pokoju ze standardowego na kró lewski, powiedziano mi, ż e jest dopł ata 15$ za dzień , zgodził em się , poproszony o zmianę rezerwacji. Po przybyciu na recepcję facet z sufitu zadzwonił do kwoty 55 USD dziennie, szacują c nas od stó p do gł ó w. Zapytał em, dlaczego taka suma, nie mó gł mi odpowiedzieć . Po tym jak pokazał em korespondencję przez telefon, ż e napisali do mnie, ż e doba to 15$, jedyny sposó b się zgodził i zmienił dla nas kategorię pokoju z naszą dopł atą...Przyjechaliś my bardzo pó ź no i okoł o 20 minut. Czekaliś my, aż ktoś zabierze nas do naszego pokoju. Sami poprosiliś my o wyjaś nienie, gdzie jest pokó j i sami go znajdziemy, ponieważ po locie i przesiadce nie był o sił y, ale poproszono nas, abyś my poczekali. Ogó lnie facet przyszedł gdzieś za 30 minut.
Numer: Nasz pokó j był z tarasem i dostę pem do basenu. Na tarasie znajdował się ką cik z obrusem ze stoł em i osobnymi leż akami. Wchodzą c do pokoju po przyjeź dzie, natychmiast wyszedł em na taras i zauważ ył em, ż e popió ł został strzą snię ty w ką cie i znikną ł , a w popielniczce na stole był y dwa niedopał ki papierosó w. Na tej podstawie taras dawno nie był sprzą tany. . Chcieliś my zadzwonić do recepcji i poprosić o posprzą tanie tarasu, ale w pokoju nie był o informacji, jak skontaktować się z recepcją , a wieczorem zł apali personel i zapytał , jak tam zadzwonić...ani jedna osoba z personelu nie mogł a nam udzielić odpowiedzi. Ponieważ był o już bardzo pó ź no, po prostu nie chcieliś my chodzić tam iz powrotem, zajmować się tym. . Pomyś leliś my, ż e nastę pnego dnia pokojó wka po prostu posprzą ta, gdy bę dzie sprzą tać . Toaleta bardzo ś mierdział a moczem, nie moż na był o zostać . . Pierwszego dnia dawaliś my chł opcu, któ ry sprzą tał nasz pokó j 5 €, ż eby dobrze posprzą tał pokó j, ale to nic nie zmienił o. . ; ((rę czniki był y zmieniane co drugi czas, ale o szampon, ż el pod prysznic i balsam.

Restauracja: jedzenie znakomite, urozmaicone, szacunek dla szefa kuchni! Personel restauracji jest super, szczegó lnie chcemy wspomnieć o Mahmudzie, jest doskonał ym i elastycznym pracownikiem.
Bary: zgodnie z harmonogramem bar na plaż y miał być otwarty o godzinie 10, ale tak się nigdy nie stał o, a jeś li otworzyli się o 10:00, zawsze mó wili, ż e nic nie mają i szli do baru gł ó wnego po towary i poprosił o odczekanie 10 min. , ale znikną ł na co najmniej 30-40 minut. . .
gł ó wny bar przy basenie: obsł uga jest okropna, czegoś takiego nie widzieliś my. U nas odpoczywali ludzie z Ukrainy i Sł owacji, Niemcy. . wszyscy byli w szoku ! ! Zamawiają c jakikolwiek napó j patrzyli na ciebie takimi oczami, ż e wcale nie chcieli niczego zamawiać … Zawsze najpierw rozmawiali ze sobą w swoim ję zyku, a potem mó wili nam, ż e nie ma ani jednego, ani drugiego skł adnika . . doszł o do tego, ż e sami wzię liś my skł adniki z restauracji i zanieś liś my je do baru, aby robił y to, co jest na ich liś cie baró w ! ! i nie znam ani jednego poprawnego przygotowania drinkó w, nawet elementarnej kawy. . o niektó rych koktajlach nie wspominają c. . a szczegó lnie chcę zwró cić uwagę na jednego kelnera, nigdy nie spotkaliś my tak niegrzecznej, niegrzecznej i nieprzyjaznej osoby . Cał a nasza firma był a w szoku, gdy powiedział nam, ż e jest bardzo szczę ś liwy, ż e wszyscy wyjeż dż amy! Takiego pracownika należ y kopną ć w kark! ! ! Dostaje wynagrodzenie i tam mieszka, bo turyś ci przyjeż dż ają do ich hotelu! ! ! Zał ą czam jego zdję cie poniż ej! To niedopuszczalne, aby być niegrzecznym wobec takiego klienta!
Przed wyjazdem poszliś my do recepcji, aby dowiedzieć się , kiedy transfer wró cił do samolotu, chł opak w recepcji wrę czył nam mandat w wysokoś ci 120 USD za spalone miejsce na tarasie. . byliś my w szoku...powiedzieli ż e tak był o, od razu zaczę li się oburzać i poprosili o telefon do kierownika. . facet powiedział , ż e przyjedzie do nas za 10 minut. Poszliś my na niego poczekać do baru, ale nikt do nas nie przyszedł...Wychodzą c z hotelu dostaliś my kartkę papieru, na któ rej musieliś my napisać , ż e nie zapł acimy, bo tego nie zrobiliś my. có ż , przynajmniej z tym kosztem. . .

Plaż a: sprzę t jeź dzi wzdł uż plaż y, ponieważ hotel nie został jeszcze ukoń czony, jest bardzo brudny, peł en materiał ó w budowlanych. . ; ((Morze jest tylko od rana do popoł udnia, a potem do metra trzeba idź gdzieś.300-500 metró w na gł ę bokoś ć . . nie ma pontonu, tylko w pobliskim hotelu.
Przez cał ą resztę czuliś my się jak w wię zieniu, bo cią gle za tobą szedł jakiś facet… któ ry cią gle coś zapisywał , a potem straż nicy cią gle za tobą szli i patrzyli, do któ rego pokoju pó jdziesz… przeraż enie…
Bardzo chciał bym, aby ta informacja dotarł a do wł aś cicieli, ponieważ dobry, odpowiednio wyszkolony personel to klucz do sukcesu każ dego hotelu ! ! ! A oni mają resztę , a idea hotelu jest szykowna, terytorium jest duż e...jak wszystko dokoń czą , uporzą dkują i zmienią personel, przyjedzie tam wiele osó b...ale po 3-5 latach. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał