Niejasne wątpliwości

Pisemny: 19 styczeń 2009
Czas podróży: 1 — 8 lipiec 2008
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
1. Terytorium hotelu. To absolutny plus, ponieważ jest bardzo przytulny i zielony, w przeciwień stwie do ogromnych hoteli z trzema drzewami na terenie. Duż o pię knej, egzotycznej roś linnoś ci.
2. Liczby. Bez pienię dzy nie moż na liczyć na dobry pokó j z widokiem na morze. Z powodu braku doś wiadczenia nie zapł aciliś my w recepcji i dostaliś my pokó j z oknami wychodzą cymi na zewną trz hotelu. A jednak, gdy braliś my prysznic, woda nie spł ywał a, ale gromadził a się na podł odze w niewiarygodnych iloś ciach, musieliś my ją zmoczyć szmatką . Na meble nie ma ż adnych narzekań , jest czysto i ł adnie.
3. Plaż a. Morze czyste, pierwsza linia, bez kapci, rybki jak w akwarium. Był em bardzo zaskoczony, gdy przeczytał em o oleju napę dowym i ś mieciach. Czegoś takiego nie widzieliś my. Minus - za mał o leż akó w. Za każ dym razem musiał em szukać leż aka i przecią gać go w dogodne miejsce. Nie jest też tak ł atwo znaleź ć cień na tej plaż y, wyraź nie brakuje parasoli.

4. Kuchnia. Zdecydowanie bez smaku. Oczywiś cie nikt nie bę dzie gł odny, ale nie umie tam gotować . Jedzenie, w poró wnaniu z opiniami innych hoteli, jest doś ć zró ż nicowane, ale cał e jedzenie jest "nie". Nawet jeś li kraby (podane dwa razy) nie gotują się , ale pieczą na grillu, moż esz sobie wyobrazić . Mię so kraba, któ re już jest rzadkie, kurczy się i przykleja do skorupy. Zupy - jakieś koszmarne puree ziemniaczane. Kró tko mó wią c, naprawdę brakował o nam normalnego jedzenia. Ale najprawdopodobniej nie jest to minus hotelu, ale minus wakacji w Egipcie. Po prostu nie umieją gotować .
Kelnerzy są powolni, to nie jest wł aś ciwe sł owo. Proszenie o serwetki lub kufel piwa moż e poczekać.20 minut. Jeś li przyjdziesz do lady po wino lub piwo i odpowiedzą ci: „Przyniosę ci”, nie daj się zwieś ć , nie przynoszą . Moż e to jakiś sposó b na zaoszczę dzenie pienię dzy, nie wiem. . .
5. Animacja. Pł atny i bardzo nachalny. Ogó lnie cał a pł atna usł uga jest BARDZO MOCNIE NArzucona, nie wiedzieli już , gdzie się schować przed masaż ystą na plaż y. Nawet gdy ś pisz pod parasolem, podchodzi i zaczyna się ł adować . Pomaga tylko jedno - powiedzieć , ż e NIE MA PIENIĘ DZY. Animacja to imprezy tematyczne z jedzeniem i dyskoteką . Bardzo sł aby, kosztuje 10-20 $. Moż esz usią ś ć trochę dalej ze szklanką i fajką wodną i oglą dać to wszystko za darmo, ale szczerze mó wią c, nie ma co oglą dać .
6. Wycieczki. Wybraliś my się na wycieczki od operatora Turtess. Nurkowanie to morze rozkoszy nie do opisania. Sahara Park - tak sobie, ale w zasadzie mi się podobał . Wcią ż jest „ł owić ”, ale nie trafili.
7. Zamó wienia w hotelu. Oto najgorsze.
Naprawdę nie moż esz niczego unieś ć . Mogą ł atwo sprawdzić torby przy wejś ciu, co, jak widzisz, jest nieprzyjemne. Jeś li na przykł ad chcesz się napić , gdy jesteś w swoim pokoju, tak naprawdę nie schodzisz po szklankę wody! W pokoju jest mini-bar (lodó wka karł owata), wszystko, co zabierasz stamtą d, jest BARDZO drogie.

Jeś li masz all inclusive, bę dziesz musiał dowiedzieć się , w jakich godzinach każ dy bar jest otwarty. Jak lody dla dzieci od 15 do 17 bar w lobby, ciasta od 17 do 19 w innym miejscu itp. Kalkulacja jest prosta, normalny czł owiek to wszystko szybko zrozumie, przestanie liczyć czas i zacznie brać coś za pienią dze w „po godzinach”.
Na podwó rku zawsze stoi ogromny wó zek z mandarynkami. Na począ tku, przechodzą c obok, wzię li kilka mandarynek. Trzeciego dnia kierownik powiedział , ż e mimo all inclusive nie wolno wnosić mandarynek. Drobiazg, ale fajnie.
Bilard i to wszystko za opł atą .
8. Personel wyglą da przyjaź nie, ale cał y czas stara się coś wyhodować . Prawie nie mó wią po rosyjsku.
9. Operator - Turtesse - 5 pkt. Wszystko na poziomie: od lotniska, na lotnisko, wycieczki. Chociaż w dniu przyjazdu musieliś my chodzić do godziny 12, aż pokó j był wolny. Ale to już minus dla kierownictwa hotelu. Aż trudno uwierzyć , ż e nie mieli ani jednego wolnego pokoju.
10. Publicznoś ć - Polacy, Sł owacy i Niemcy. Jest nas bardzo niewielu.
Kró tko mó wią c, „drę czą mnie niejasne wą tpliwoś ci” – wszystko wydaje się być w porzą dku i oczywiś cie nie moż na tego poró wnać z Krymem, ale nie chcę po raz drugi jechać do Bella Vista.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał