Odpoczynek w Ali Baba

Pisemny: 16 sierpień 2021
Czas podróży: 29 lipiec — 6 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Dobry dzień !
Był am w tym hotelu z mę ż em i 4-letnim synem. Tak się zł oż ył o, ż e budż et na resztę był ograniczony, wię c niczego specjalnego nie oczekiwano od tego hotelu. Recenzje był y dobre, pomysł dla dzieci i przystę pna cena przywiodł y nas tutaj.
Do hotelu dotarliś my okoł o godziny 17.00, wypeł niliś my dokumenty i od razu się zał atwiliś my (wielu wczasowiczó w, któ rzy przyjechali rano skarż ył o się na problemy z zameldowaniem).

Dali jeden klucz, drugi musiał bł agać...Pokó j został pierwotnie opł acony za widok na basen i osiadł . Co tu duż o mó wić , pokó j baaardzo zmę czony, ale przestronny, wszystko dział a, jest czajnik i sejf (nie ma czajnika i sejf w normalnych standardach). Był y tylko rę czniki dla dwojga, trzeci zestaw musiał znowu bł agać (((
Ale przyszliś my odpoczą ć , a nie szukać pleś ni, poł amanych pł ytek i odpryskiwanego tynku - wię c po dostrojeniu się do pozytywó w poszliś my zbadać terytorium...
Terytorium jest pię kne, wszystko jest stare, ale zadbane. Starają się utrzymać go w czystoś ci i porzą dku.
Przyzwoity park wodny, dziecko jest zachwycone!
Przez pierwsze 4 dni wszystko był o w porzą dku, wszę dzie był o wystarczają co duż o miejsc, jedzenie był o przyzwoite, obsł uga starał a się być uprzejma (dlaczego pró bowali, bo wszystkie uś miechy są tak fał szywe i nienaturalne - ż e czasami był o nawet obrzydliwe) . . I wtedy zaczą ł się jakiś KOSZMAR! ! ! Nasze wakacje zamienił y się w nieustanne ZAPYTANIE!!!! !
Zaczę ł y się tł oczyć ludzie, duż o miejscowych, wszę dzie kolejki!
Od samego rana biegniesz, ż eby zają ć miejsce na plaż y, potem szukasz miejsca w jadalni (3 razy dziennie), potem ł apiesz czysty talerz, bł agasz o czyste sztuć ce (nigdy nie myś lał em, ż e moż e być problemy z talerzami i sztuć cami). Jest kolejka po jedzenie, gdy wstajesz - nawet nie chcesz jeś ć (((Personel zaczą ł być niegrzeczny, dają c pierwszeń stwo serwowaniu Arabom, jakby nas nie zauważ ali.
Gwał townie spadł y ró wnież porcje przy wydawaniu jedzenia i napojó w w barze.
Kontrast jest niesamowity!! !
A „WIŚ NĄ NA CIASTA” był kelner MAHMUD z restauracji Bella Italia! Nigdy nie widział em takiego chamstwa w ż adnym hotelu!

Przedostatniego wieczoru, po kolejnym szukaniu stolika, poprosił em kelnera o przyniesienie nam sprzę tu, nakrzyczał na mnie, ż e sam wie, co robić i nie nadą ż a za wszystkimi. Zapytał em, czy chciał by przeprosić za to zachowanie? W odpowiedzi niegrzeczny gł os usł yszał „nie”! Taka niegrzecznoś ć sprawił a, ż e ​ ​ zaniemó wił em. . .
Oczywiś cie poskarż ył em się w recepcji i tam przeprosili, ale „osad pozostał ”!
W moim rozumieniu All inclusive to nie tylko jedzenie, napoje, ale takż e sprzyjają ca atmosfera, któ ra przede wszystkim zależ y od personelu.
Byliś my gotowi przymkną ć oko na drobne niedocią gnię cia i pewne niedogodnoś ci - ale zamykanie oczu na coś takiego nie jest szanowaniem siebie!
Hotel zdecydowanie NIE POLECAMY!!!! !
I radzę kierownictwu hotelu, aby bardziej uważ nie dobierał pracownikó w!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał