Rozczarowanie...

Pisemny: 18 grudzień 2017
Czas podróży: 27 listopad — 6 grudzień 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Zacznę od odprawy. Zameldowanie od godziny 15:00. Pokoje są brudne, wanna zardzewiał a, rę czniki i poś ciel poplamione, podł oga zabrudzona drobnym piaskiem. Rę czniki dla dwojga - 3 szt. Poprosili mnie, ż ebym przyniosł a rę czniki i posprzą tał a, odpowiedzieli, ż e dopł acisz 300 $ albo nie zobaczysz ż adnych zmian. Przez cał e wakacje zostawialiś my pokojó wce pienią dze, przynajmniej nas posprzą tał a. W hotelach nie ma darmowego Wi-Fi, proszą o 4 USD za pó ł godziny. Ale są siedni hotel na brzegu zapewnia to wszystkim za darmo, wszyscy turyś ci poszli tam lub do rosyjskiego sklepu po lewej stronie plaż y. Sejf jest ró wnież pł atny + proszą o kaucję w wysokoś ci 20 USD. Hotel jest w budowie, panuje hał as i czę sto pachnie farbą . Lecieliś my jako nowoż eń cy, codziennie wrę czaliś my im certyfikat, znokautowaliś my nam obiecane ś niadanie, nie zapewnili nam obiadu w restauracji, argumentują c, ż e nie ma miejsc ! ! ! Co za ś wię to, wię c: ludzie siedzą tam jak bydł o, w restauracji jest za mał o miejsc, stoisz w kolejce i czekasz na jedzenie! ! ! Stoł y są brudne, dopó ki nie zaczniesz sam czyś cić brudnych talerzy, wszyscy przechodzą obok, po czym lecą z wrzaskiem na ciebie. Owoce morza? Co to jest? Moż esz o nich zapomnieć w tym hotelu? . Nie ma też pierwszych kursó w. 2 rodzaje zup - woda z posiekaną marchewką i ś luzem owsianym z ziemniakó w. Mię so jest suche. Owoce - melon, przejrzał y arbuz, czasem ananas, mango, marakuja, niedojrzał e mandarynki. W pobliż u basenu i nad oceanem jest za mał o leż akó w, nie ma też rę cznikó w dla wszystkich! Restauracje a la carte są peł ne. Rejestracja nie jest moż liwa, zawsze nie ma miejsc. Personel nie mó wi po rosyjsku, wielu nie mó wi też po angielsku. Wszystkie proś by są realizowane bardzo powoli, czę sto zapominają , nie chcą nic robić za darmo, zachowują się tak, jakbyś my też byli im winni. Rzeczy w praczce nie mogł y miną ć.3 dni! Nie mogli przynieś ć niefortunnej formy, ale na przyję ciu nie oddali jej w swoje rę ce. Osobną kwestią są ró wnież przedstawiciele Anex - Eugene i Olga. Szynki, niegrzeczni ludzie, nie zawsze są na miejscu. Wszyscy rosyjscy turyś ci splunę li i byli uraż eni! Przez cał ą resztę byli tylko niegrzeczni, poproszeni o rozwią zanie naszego problemu prezentem dla nowoż eń có w, na co Olga odpowiedział a, ż e ​ ​ to darmowy komplement, wię c nie ma się czym oburzać i wyjechać . Oferują wycieczki z 200% oszustwem i sesje zdję ciowe za 250 $. Nie widzisz mnie! Wszystko jest znacznie tań sze! Personel, organizator wycieczek i sam hotel pozostawili niezbyt przyjemne wspomnienie. Nigdy nie polecimy Cię znajomym! Dominikana jest pię kna, ale psujesz ją swoją okropną pracą ! Wró cimy, ale ominiemy personel Sirenis i chamstwo Anex.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał