Nie dobra obsługa?

Pisemny: 4 listopad 2018
Czas podróży: 23 październik — 6 listopad 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
W drodze do hotelu okazał o się , ż e to jakiś busz, dookoł a był y ś mieci, ale nie zwracali na to uwagi, przyjechali do hotelu o 10 rano, w efekcie czekali do 3 pm, zaproponowali, ż e bę dą czekać w barze, zaproponowali zmianę ubrania, odpowiednio, w holu recepcji. miał to być apartament dla nowoż eń có w, ze szczegó lnym akcentem, ale okazał się absolutnie zwyczajny. Począ tkowo myś leliś my, ż e to zakoń czy cał ą hań bę , ale pogarszał to fakt, ż e w weekendy zatrzymywał a się paczka lokalnych mieszkań có w, wypeł niają c wszystkie baseny, bar i bar z przeką skami. Nie należ ymy do osó b, któ re w peł ni korzystają z usł ug all inclusive, ale czasem idą c do baru na kawę , barman nie zwracał na ciebie uwagi, odpowiadał wyzywają co po hiszpań sku i mimo napiwku obsł ugiwał miejscowych w pierwszej kolejnoś ci. Obsł uga pokoju jest cał kiem dobra, wszystko zmieniane i sprzą tane na czas. Jedzenie jest ró wnież dla 3-4 osó b, potrzebujesz wię kszej ró ż norodnoś ci dla Vagan i wegetarian. Ogó lnie rzecz biorą c, ten hotel zasł uguje na maksymalnie 3 gwiazdki, a nastę pnie na odcinku raczej 2.5.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał