nie dla wszystkich

Pisemny: 14 marta 2018
Czas podróży: 15 — 31 styczeń 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Był y w styczniu 2018 r. Od począ tku generał potem nasz. Poł owa jedzenia w restauracji jest zepsuta. Pozwó l mi wyjaś nić . Restauracja na ś wież ym powietrzu. Brak klimatyzacji. Na ulicy 28 i na dystrybucji gorą cych dań wszystkie 50. Z takim temperamentem. tryb gorą ce dania na ż ywo przez dzień max. Hotel posiada ponad 1 tys. pokoi. Asortyment trzeba zachować , oczywiś cie pozostają resztki z obiadu, ś niadania i kolacji. To jasne. Ale w takich iloś ciach jest to prawdopodobnie bardzo drogie dla restauracji. Dlatego jedzenie wę druje od ś niadania i kolacji do nastę pnego. dzień . Zdarzenie. Catering publiczny to catering publiczny. Ale tutaj wszystko jest doprowadzone do perfekcji. Pozwó lcie, ż e wyjaś nię w jednym kawał ku. Uwielbiał em klopsiki woł owe. Ró ż owy soczysty. Jem kilka dni Potem je zobaczył am ale już w sosie z tartym serem i ostrą papryką . Pró bował em kwaś ny. Có ż , oczywiś cie ser daje taki posmak. Nie jadł em. Nie lubię kwaś nych koloró w. Potem zobaczył em klopsiki ale już w cieś cie. Wewną trz ciasta są ciemno kwaś ne i pikantne.
Proces recyklingu przeszedł przez urlopowiczó w. Po tym, jak zobaczył em wariant klopsikó w zmielonych na mię so mielone z serem i pikantnym peremem - rodzaj sosu do makaronu. Wszyscy zachorowaliś my na ż oł ą dek. Rosyjscy emigranci, któ rych spotkaliś my na plaż y Daliś my im lewometycynę . To jest przykł ad tylko jednego klopsika. Byliś my w tym hotelu peł ne 15 nocy. Pod koniec wakacji zrozumieli już , jakiego dania nie jeś ć . W zwią zku z duż ą liczbą wczasowiczó w przepysznym jedzeniem ANANAS MANGO Plastry WĘ DLIN DOBRE SERY JEŚ LI TYLKO DO PIERWSZYCH, KTÓ RZY WCHODZILI DO RESTAURACJI. WTEDY NIE ZAMIENI. O czystoś ci. Na zdję ciu dach restauracji jest z trzciny. Wyglą da ciekawie. Ale z wiatrem i deszczem wszystko spada na jedzenie i przedpokó j w mał ych okruchach. W tropikach wieje huraganowy wiatr, pada przez 10 minut. Po kolejnych 10 minutach jasne sł oń ce i deszcz już mi nic nie przypominają . Tylko przedpokó j i jedzenie w trzcinowym pyle.
Wró ble i muchy latają po sali, siadają na jedzeniu i jedzą , gdy Ty odsuwasz się od stoł u. O zdję ciach reklamowych hotelu. 5-gwiazdkowy hotel to oszustwo. W tym hotelu jest inny hotel. wszystkie dobre zdję cia z tego hotelu. Ten hotel jest przeznaczony tylko dla wł oskich turystó w. Ponieważ cał y hotel jest wł asnoś cią Wł ocha i jest to hotel w hotelu. Istnieje osobna animacja leż akó w itp. e Znajdują się we wspó lnym obszarze, ale tylko oni mogą z nich korzystać . Wy, ludzie tego pokroju, przechodzicie, ż eby kupić dostę p, w ż aden sposó b nie moż ecie. Na przykł ad jest restauracja, ponieważ powinna być zamknię ta i klimatyzowana. Dostę p dla owadó w i ptakó w nie jest moż liwy. Pokoje o podwyż szonym standardzie. Dodatkowo kupujesz 5-gwiazdkowy hotel. i myś lisz, ż e w tym hotelu moż esz wykorzystać wszystko, co widział eś na zdję ciu. Okazuje się , ż e nie. Za poł owę usł ug trzeba dokupić kolejną bransoletkę.

W przypadku all inclusive jeszcze droż sza bransoletka ( ultra all inclusive ) NIE DOTYCZY STREFY WŁ OSKIEJ ) ale tylko podstawa cią gną ca max 3 gwiazdki jest dla Ciebie wliczona w cenę . Wprawdzie w reklamie na zdję ciu i opisie hotelu usł ugi te są deklarowane jako podstawowe), choć na zdję ciu hotelu widzicie ich komfort i myś licie, ż e to komfort hotelu dosię ga Was. To jest powszechne. Jako przykł ad byliś my w Wietnamie w sieci Novotel, gdzie wszystko co widzieliś my w ogł oszeniu rezerwacji korzystał o zaró wno z sauny jak i masaż u w spa, ograniczenie na masaż był o 1 raz dziennie. byliś my 12 dni - 12 masaż y. O nas. Do hotelu dotarliś my o 9 rano z grupą.6 osó b. W recepcji zapytali, czy moż na zamieszkać w jednym budynku. Mł ody czł owiek od razu nas zrozumiał , wyją ł smartfona i pokazał na ekranie gotową odpowiedź w rosyjskim tł umaczeniu, np. Pomogę i jeś li bę dzie to moż liwe, podzię kujesz. Có ż , wszystko jest w porzą dku. Otrzymaliś my bransoletki, mimo ż e zameldowanie odbywał o się od 15:00. Poszliś my prosto na ś niadanie na plaż ę na lunch.
Nastę pnie do holu recepcyjnego w celu zameldowania. Był a 13:00. Po przyjeź dzie cał y bagaż naszych turystó w został umieszczony na ś rodku hali pod opieką ochroniarzy. Widzimy bagaż już trochę oznacza, ż e ​ ​ jest przesiedlenie. Czekamy. Jest już.14, bagaż się topi i nie dzwonią . No có ż , jesteś my spokojni, bo pró bują nas przesiedlić w jednym budynku, wszystko ok. Czas 15. czekanie. bagaż jest już tylko nasz na ś rodku hali. Dwó ch z nas poszł o w szpec w recepcji. Bezgł oś nie. zahipnotyzować . Hurra, dostajemy liczby. Za ladą prosi o nagrodę jak wszystkie wykonane uś miechy. Moja ż ona pokazuje znaki, chodź my zobaczyć , a potem pienią dze. Jest już.17:00. Wesoł y dobry bar wtedy dział a. Karaiby! Wstajemy na podł ogę . Drzwi do naszego pokoju są otwarte, jest drabina, trzech bojownikó w goni po ś cianach. Cicha scena. Jesteś my trzema parami. Przejdź my do nastę pnego pokoju. Idziemy. Wszystko wydaje się być w porzą dku. Ż ona unosi poduszkę tam wł osy. Odrzuca koce, na prześ cieradł ach są plamy. Zielony ze zł oś ci. Tak jakby wpł acamy pienią dze do kieszeni kolesia. Có ż , Bó g z nim. BAR.
Karaiby. Idziemy do trzeciego pokoju. Aklimatyzujemy się . W pokoju 35 OGRZEW. Wł ą czamy klimatyzator - jest pusty. Idę na recepcję . Nie ma tam naszej sztuczki. Proszę zadzwoń . Kolejny na smartfonie pokazuje, ż e zdał zmianę.
Został a tylko jedna na 3 pary. Nadaje drugiej parze numer. a mistrz przyjdzie do nas i naprawi klimatyzator. Czekamy w pokoju, aż nastolatek przyjdzie z taś mą kleją cą i zacznie coś nakrę cać . Wyjaś niamy znakami. Pokazuje, ż e za godzinę minie zimno. Jestem zszokowany. Jestem klimatyzatorem z 15-letnim doś wiadczeniem i zainstalował em kilka tysię cy klimatyzatoró w. Wspią ł się sam zdał sobie sprawę , ż e naprawa 2-3 dni. Nie chcemy czekać w tym upale. Znowu w recepcji. POPROŚ JEŚ LI JESTEŚ NA OBIAD, A PO WROCIE WSZYSTKO JEST OK. Po obiedzie od razu do recepcji. Oczywiś cie niczego nie naprawią . Byli bardzo zaskoczeni naszym widokiem. Znowu wezwali technikó w. Czekał em przy kasie przez godzinę . Te naprawdę poszł y do ​ ​ pokoju. A KIEDY BYLIŚ MY WYSŁ ANI NA OBIAD, KAŻ DEGO ROZUMIEŁ EM I NIE DZWONILI. Dali mi kolejny numer. zatrzymaliś my się . Czas 24h. Tak się ukarali.

Na Dominikanie, niezależ nie od tego, czy pł acisz za usł ugę , nie pł acisz za wszystko tak samo. Trzeci raz na Dominikanie. Wcześ niej byliś my w Punta Cana. Ale był o szczę ś cie z hotelem - istniał a mię dzynarodowa niemiecka sieć Rui, kierownictwo Dominikanó w oż ywia i standardy zbliż one do europejskich. Innym razem byli w barchelo, to lokalny oligarcha - jest jakoś ć . A potem zdecydowali się pojechać na Karaiby i zachwycił o ich zdję cie terenu hotelu, myś leli, ż e nie bę dzie gorzej. i ups. Dobre jest to, ż e ż ywe stworzenia na terytorium - pawie, indyki, kaczki, indouty - są oswojone. JEDZ Z RĘ KI LEPIEJ PODAJ SZYNKĘ BY WALCZYĆ Z HEB PRAWIE OBOWIĄ ZKOWYMI. ryby w stawach na szynkę i mię so tworzą tsunami. Pieprzona animacja dobrze, po prostu super do ł ez ś miechu. Plaż a i morze są ś wietne. (kradną rę czniki), ale to nie jest dla hotelu. Na miejscu jest kawiarnia - ś wietna kawa.
Restauracja a la carte TYLKO GDZIE SZASZLIKI SĄ.6 RODZAJÓ W - doskonał e kebaby z cię ż kiego mię sa - jagnię cina i woł owina (sam wiem, jak trudno jest zrobić idealne (mieszkaniec daczy) Swoją drogą wi-fi jest darmowe i idealne (i wideo ) tylko przy basenie o 7-9 rano wtedy - internet zero. No tak jakoś. Alkohol w barach najprostszy jak wedy (jest też dobry, tylko barmani trzymają gdzieś od 10. dnia weszli w swoje prawa i zaczę li je nadwerę ż ać. no có ż , od tego momentu się do nas nie uś miechali) .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał