okropne wrażenie

Pisemny: 5 wrzesień 2017
Czas podróży: 19 — 26 sierpień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Mieszkamy w Londynie i czę sto jeź dzimy na wakacje na Cypr, ponieważ mó j mą ż jest Cypryjczykiem. Czę sto spę dzamy wakacje w Larnace i czekamy na dobrą zabawę , ale nasza ostatnia wizyta w hotelu Golden Bay w Larnace przeraził a nas. Zapł aciliś my peł ną kwotę za hotel 3 miesią ce przed naszym przyjazdem. Ale kiedy dotarliś my do hotelu o 23:00, nieprzyjazny personel zaż ą dał naszej karty kredytowej, któ rą zapł aciliś my za wakacje, mó wią c, ż e mają teraz nowe zasady. Poważ ne organizacje powiadamiają swoich klientó w o zmianach z wyprzedzeniem, a nie 3 dni przed przyjazdem pocztą elektroniczną , któ ra moż e nawet nie zostać przeczytana. Nasza karta kredytowa stracił a waż noś ć pod koniec czerwca, a bank wydał nam nową , ale z tego samego konta. Karta nie został a zaakceptowana przez personel i nie otrzymaliś my kluczy do pokoju, dopó ki nie zgodziliś my się zwró cić wpł aconych za 3 miesią ce z gó ry pienię dzy na naszą nową kartę i ponownie pobrać tę samą kwotę z nowej karty. W wyniku tej gł upiej transakcji obcią ż ono nas o 98 funtó w wię cej niż koszt hotelu. Nasza skarga został a zignorowana i musieliś my zwró cić się do prawnikó w. Zdarzał y się inne incydenty, na przykł ad ponad godzina pó ź nej nocy, nie mogli dostać się do swojego pokoju, ponieważ pę kł zamek. przy drzwiach. Restauracja serwował a bardzo drogie danie z krewetek, a awokado był o cał kowicie czarne w ś rodku. Wszystkie te nieprzyjemne chwile zepsuł y nam i naszym znajomym wakacje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał