Złe zarządzanie zrujnuje ten hotel?

Pisemny: 16 wrzesień 2017
Czas podróży: 7 — 14 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Wybraliś my hotel na podstawie recenzji i zdję ć , ale od momentu zameldowania wszystko poszł o nie tak. Zarezerwowaliś my pokó j z widokiem na morze, jak tylko weszliś my do pokoju, okazał o się , ż e jest w fatalnym stanie i znajdował się nad kuchnią , kuchnią i restauracją , wię c widok na morze był gdzieś w oddali, a blisko był szum lodó wek z kuchni i zapach jedzenia od 6 rano. Kierownik zaczą ł być dla nas niegrzeczny, gdy tylko usł yszał proś bę o zmianę pokoju. W cią gu tygodnia na recepcji nie znaleź li (nie szukali! ) moż liwoś ci przeniesienia nas do normalnych warunkó w. Przed budynkiem znajduje się bar, w któ rym muzyka gra bardzo gł oś no od 10 rano do 1 w nocy, co jest doskonale sł yszalne nawet na zamknię tym balkonie. Jedzenie był o przecię tne, ale to nie jest najwię kszy problem w tym hotelu.
Zdecydowanie nie polecam, jeś li zależ y Ci na wygodzie, szacunku i chcesz sam decydować , kiedy chcesz ciszy, a kiedy chcesz nieokieł znanej zabawy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał