Nigdy więcej do tego hotelu...

Pisemny: 21 może 2019
Czas podróży: 11 — 18 może 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
Dla tych, któ rzy są zbyt leniwi, by czytać :
Plusy: 1) spokojna lokalizacja, ale blisko zaró wno centrum jak i morza;
2) widok z pokoju;
3) sprzą tanie pokoi, zmiana rę cznikó w i poś cieli.
Minusy: 1) arogancki, arogancki personel;
2) Uważ am to za minus, jeś li hotel nie moż e pogratulować goś ciowi w dniu jego urodzin przynajmniej kieliszka wina do kolacji. Uwaga jest waż na, a podczas moich wakacji otrzymał em od ciebie niegrzecznoś ć ;
3) ź le ugotowane jedzenie bez smaku;
4) brak pudeł ek ś niadaniowych i niemoż noś ć rozwią zania tej sytuacji. Nie idź na spotkanie z klientem;
5) mał y pokó j, balkon, niezgodnoś ć z opisem i stanem faktycznym;
6) zimny basen, za mał o leż akó w przy basenach;
7) klimatyzator w pomieszczeniu nie dział a na ogrzewanie;

8) wyszczerbione, pokruszone naczynia w stoł ó wce-restauracji - czy obsł uga w ogó le myś li o bezpieczeń stwie? ! Cię cie się na takiej filiż ance lub szklance nigdzie nie jest ł atwiejsze, szczegó lnie dla dzieci! Generalnie milczę o pł ytach z pę knię ciami.
Na Cyprze po raz pierwszy. Hotel polecił agent, ale był to ewidentny bł ą d z mojej strony. . .
Zameldowanie: w hotelu był o okoł o 13-30. Selila jest Cypryjką (nigdy wię cej jej nie widziano, być moż e kochanką tego „pał acu”). Natychmiast pod naszym adresem z mę ż em przeleciał o chamstwo, a to był y moje urodziny. Ogó lnie rzecz biorą c, po prostu dostaliś my klucz i wysł ano do pokoju. Powiedzieć , ż e zamiast gratulacji z okazji twoich urodzin był a pozostał oś ć - nic nie mó wić . Po spacerze po Ayia Napa poszliś my do recepcji zapytać o jutro / kolację , a już od personelu rosyjskoję zycznego natknę li się na chamstwo, mó wią , ż e jest tablica, przeczytaj wszystko, jeś li nie pamię tasz. Có ż , wyjaś nił em jej w najbardziej przystę pny sposó b i wyjaś nił em, ż e nie musimy pamię tać tego, czego nam nie powiedziano. A administratorom ł atwiej jest odpowiedzieć kró tko, co, gdzie i kiedy, niż budować gó rnolotne zdania do wysł ania na tablicę ogł oszeń . W koń cu to ich praca. Nikt mi też nie podał hasł a do wi-fi za darmo, musiał em bł agać i dowiedzieć się wszystkiego, to uczucie, ż e został eś wysł any do osady - pozostał o do koń ca wakacji.
Pokó j: mał y, niedrogi, z widokiem na morze. Ten widok go uratował . Nie ma czajnika ani lodó wki, tylko za dodatkową opł atą . Gdy powiedzieliś my, ż e czajnik jest w opisie pokoju, usł yszeliś my tylko: „Masz widok na morze – ciesz się widokiem”. Uż ywane meble w miejscach. Gospodyni hotelu, zamiast malować swoje okropne obrazy, lepiej by pomalował a meble. Ł ó ż ko strasznie skrzypiał o, był y problemy z izolacją akustyczną . Balkon jest malutki, ma plastikowe meble (nie znoszę tego). Mó j mą ż i ja jesteś my mali, ale nawet nam był o ciasno. Oczywiś cie nie dla dwó ch osó b.

W nocy był o zimno. Klimatyzator nie dział a w trybie ogrzewania. Wentylator jest sł aby. Plus pokoje są czyste i sprzą tane prawie codziennie (nie sprzą tali raz, albo to był zbieg okolicznoś ci na uwagę administratora o okropnej rybie, albo zemsta personelu, ale nastę pnego dnia do wieczora pokó j nie był sprzą tany. Zwracają c się do recepcji z roszczeniem, zapalili rę ce i mó wią , ż e to twoja wina, prawdopodobnie byli w pokoju. Pokazał em zdję cie z datą i godziną , ż e podczas sprzą tania od 09-00 do 15 -00 byliś my na plaż y. Administrator zają ł tylne siedzenie, ale ja jako goś ć nie musiał em udowadniać swojej sprawy! Jest fakt - mó j numer nie jest usuwany).
Jedzenie: nie takie monotonne, po prostu gotowane bez smaku! A dokł adniej, strasznie ugotowane! Ś niadania to nudny począ tek dnia. Zawsze był o poczucie, ż e szefowie kuchni nie lubią swojej pracy, a jeszcze wię cej osó b, dla któ rych gotują . Ogó rki i pomidory został y posiekane dla ś wiń ! Na obiad moż na wbijać gwoź dzie mię sem, jest tak przesuszone. Wspomnienie tego, jak wyglą dał o podobień stwo moussaki, wcią ż mnie przyprawia o mdł oś ci. Chcesz wiedzieć , jak zepsuć krą ż ki kał amarnic? Smaż yć je w gł ę bokim tł uszczu wedł ug technologii szefa kuchni Hotelu Corfu. Ryba jest gotowana z jelitami i wszystkimi wnę trznoś ciami (jeś li to nie filet, ale filet to gotowana masa przypominają ca puree bez smaku), jest strasznie gorzka. Sam gotuję i pracował em w gastronomii, wię c na Korfu wszystko jest gotowane dla bydł a. Ale nie uważ am się za tę drugą , dlatego zrobił em uwagę . Ich zupa to gulasz z kał uż ami tł uszczu. Czytał em wiele opinii, ż e ten hotel ma lody. Kró tko mó wią c, nie jest to sorbet, ani kremowe lody, ale po prostu aromatyczna zimna sł odka masa.
I jeszcze jeden niuans: poleciał am na wycieczkę do Izraela, mó j mą ż został na Cyprze. Wró cił em pó ź no. Mó j mą ż poprosił administratora, ż eby zostawił mi obiad. Powiedzieli, ż e to niemoż liwe i tam mnie nakarmią . Karmiliś my się w Izraelu o 17-00, a wieczorem wró cił em do hotelu na Cyprze o 01-00! Drodzy recepcjoniś ci, któ rzy odmó wili mi obiadu, za któ ry zapł acił em, myś licie, ż e był em peł ny czy gł odny? Tak, był em gł odny. A troska o nakarmienie mnie po Twojej odmowie spadł a na barki mojego mę ż a. To wł aś nie odejmuję ci punkty.
Do dziś bardzo ż ał uję pobytu w tym hotelu. Lepiej był oby przenieś ć się do innego.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał