Niekompetentny personel

Pisemny: 2 sierpień 2018
Czas podróży: 25 — 29 lipiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Zatrzymał em się z przyjacielem pod koniec lipca. Wybraliś my się na wycieczkę po biblioglobusie. Mimo dodatkowej usł ugi „szczegó ł y lotu”, lot powrotny ponownie opó ź nił się nawet o 5 godzin.
Jeś li chodzi o hotel, nie jesteś my wybredni i praktycznie tylko nocowaliś my w hotelu, podró ż ują c po wyspie. Ale zaraz po zameldowaniu wszystkie rzekomo "usł ugi dodatkowe" są pł atne - sejf to 2 euro dziennie, lodó wka to 2 euro dziennie. Przez chwilę hotel twierdzi, ż e ma 4 *, pł aci za 1000 rubli. droż sze i zró b te dodatkowe. koszty podró ż y - goś cie bę dą mieli inne nastawienie. Nam się to nie podobał o, bo do Pafos pojechaliś my w maju ró wnież o 4*, wszystko był o wliczone w korzystanie z pokoju, banalnie nawet woda w recepcji był a do picia, a hotel był tań szy niż Anmaria.
Sam i pokoje są dobre, jedzenie też normalne. Moż esz jeś ć .

A teraz apogeum cał ego urlopu, dzień przed odlotem, dowiedzieliś my się , ż e lot został przeł oż ony tak, aby opuś cić hotel o 23:00. Od razu podeszliś my do kobiety (ciemne wł osy, szczupł a, 43 lata, mó wi po angielsku i rosyjsku) i zapytaliś my, czy moż na przedł uż yć numer. Niestety, hotel był peł ny i musieliś my się wymeldować o 12.00. Kobieta zapewnił a nas, ż e na dole jest spa, w któ rym moż emy się umyć , zrelaksować i przygotować przed lotem (godziny otwarcia nie został y ogł oszone). Dzień wyjazdu - wymeldowaliś my się o 11. Zszedł em na dó ł do centrum spa, aby zabrać rę czniki na plaż ę , ż adnych znakó w do pracy - ani duszy w recepcji. Czekaliś my 15 minut - nikt (rę czniki przy okazji 10 euro depozytu). Wstaliś my, zapytaliś my, gdzie jest obsł uga, odpowiedzieliś my, czekaj, wkró tce nadejdzie. + 10 minut wię cej - nikt. Splunę li, odeszli. Wracamy do hotelu sł oni po morzu o 20.00, zabieramy akcesoria pod prysznic i udajemy się do spa - zamknię tego. Podchodzimy do recepcji - ta sama kobieta - najpierw pytam po angielsku - jak jest, dlaczego jest zamknię ta, jak moż emy się umyć itp. Odpowiadają mi, ż e to nie jest jej odpowiedzialnoś ć i nie ma kluczy, a ogó lnie nic ci nie powiedział em o spa. Hm zabawne. Pytam o imię mojego rozmó wcy (ponieważ nie ma odznaki, co jest niedopuszczalne! 4 * : -)) - odpowiedź brzmi "nie rozumiem cię ". Odmó wiono mi dostarczenia księ gi skarg i podania peł nego imienia i nazwiska.
W efekcie myliś my się na plaż y pod prysznicem zimną wodą i suszyliś my na wietrze.
Przypuś ć my nawet, ż e w recepcji nie ma kluczy do spa i generalnie recepcja to tylko 2x2 miejsce przy ladzie, ale takiego niezadowolenia z goś ci moż na by unikną ć i zaproponować np. pó jś cie na obiad lub koktajl na koszt hotelu. ALE....
Nie wybiorę tego hotelu ponownie.
Jeś li administracja hotelu czyta recenzje, proszę o sprawdzenie swoich pracownikó w pod ką tem przydatnoś ci do zawodó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał