Never again!
From the first sight, everything seemed to be quite good as we didn’t expect from the 4-starred hotel to be the same as a 5-starred one. But then…
We came to the hotel at 6 AM and wanted to pay money for the early check-in. The girls at the reception appeared to be very rude and impolite and didn’t even want to discuss this option. Then we wanted to pay for breakfast. The answer was also negative. As a result, we left our luggage and went for the walk as we had plenty of time before the check-in.
When we came back at 14:00, we finally got our key and were surprised that our room was based in the basement –0 floor, room 014. Coming inside, we were shocked:
- lots of spiders on the ceiling
- air conditioner didn’t work
- fungus on the floor and walls
- dirty towels and mirrors
- broken TV
- bathroom without light
- dust all around (they told us the clean masters cleaned the room early in the morning?! )
- a thick layer of mold in the bathroom
- saturated smell of chlorine in the sleeping room
- dirt and dust everywhere
The room was definitely NOT SUITABLE for living. Pictures attached.
Immediately, we came to the reception asking for the change of room. They smiled at us and nodded that it was impossible because our tour agency booked this type of rooms – Double Economy. We called to the agency and they mentioned that it was the fault of the hotel. VICIOUS CIRCLE. Mind the fact, the administrator was absent during the whole day.
These talks and dialogues were resultless and we had to sleep in that room, hoping for the upcoming day.
The next morning we came to hotel administrator who didn’t want to resolve the situation. After half an hour of arguing, she decided to give us the key to the other room. This time the room was better though the hairdryer was absent, and the bathroom was still in fungus.
Overall, the hotel is OK, but these things that happened to us are inadmissible. Administrators do not perform their duties properly, cleaners as well, rude attitude to visitors, awful living conditions (for sure, I don’t know how the rooms were stored on other floors).
The only positive moment was food – meals were delicious! The stars given are only for the kitchen.
Nigdy wię cej!
Na pierwszy rzut oka wszystko wydawał o się być cał kiem dobre, ponieważ nie spodziewaliś my się , ż e 4-gwiazdkowy hotel bę dzie taki sam jak 5-gwiazdkowy. Ale wtedy…
Przyjechaliś my do hotelu o 6 rano i chcieliś my zapł acić za wczesne zameldowanie. Dziewczyny na przyję ciu wydawał y się bardzo niegrzeczne i niegrzeczne i nawet nie chciał y omawiać tej opcji. Potem chcieliś my zapł acić za ś niadanie. Odpowiedź był a ró wnież negatywna. W efekcie zostawiliś my bagaż e i poszliś my na spacer, bo przed odprawą mieliś my sporo czasu.
Kiedy wró ciliś my o 14:00, w koń cu dostaliś my klucz i byliś my zaskoczeni, ż e nasz pokó j znajduje się w piwnicy – pię tro 0, pokó j 014. Wchodzą c do ś rodka, byliś my zszokowani:
- duż o pają kó w na suficie
- klimatyzator nie dział ał
- grzyb na podł odze i ś cianach
- brudne rę czniki i lusterka
- zepsuty telewizor
- ł azienka bez ś wiatł a
- kurz dookoł a (powiedzieli nam, ż e czyś ci mistrzowie sprzą tali pokó j wcześ nie rano? ! )
- gruba warstwa pleś ni w ł azience
- nasycony zapach chloru w sypialni
- wszę dzie brud i kurz
Pokó j zdecydowanie NIE NADAwał się do ż ycia. Zdję cia w zał ą czeniu.
Natychmiast przyszliś my do recepcji z proś bą o zmianę pokoju. Uś miechnę li się do nas i skinę li gł ową , ż e to niemoż liwe, bo nasza agencja turystyczna zarezerwował a wł aś nie tego typu pokoje – Double Economy. Zadzwoniliś my do agencji i wspomnieli, ż e to wina hotelu. BŁ Ę DNE KOŁ O. Pamię taj, ż e administrator był nieobecny przez cał y dzień.
Te rozmowy i dialogi nie przyniosł y rezultatu i musieliś my spać w tym pokoju z nadzieją na nadchodzą cy dzień.
Nastę pnego ranka przyjechaliś my do administratora hotelu, któ ry nie chciał rozwią zać tej sytuacji. Po pó ł godzinnej kł ó tni postanowił a dać nam klucz do drugiego pokoju. Tym razem pokó j był lepszy, chociaż nie był o suszarki do wł osó w, a ł azienka wcią ż był a zagrzybiona.
Ogó lnie hotel jest OK, ale te rzeczy, któ re nam się przytrafił y, są niedopuszczalne. Administratorzy ź le wywią zują się ze swoich obowią zkó w, sprzą taczki też , niegrzeczny stosunek do goś ci, fatalne warunki bytowe (na pewno nie wiem, jak przechowywano pokoje na innych pię trach).
Jedynym pozytywnym momentem był o jedzenie - posił ki był y pyszne! Podane gwiazdki dotyczą tylko kuchni.