Lily nie ciągnie 4 gwiazdek, maksymalnie 3.

Pisemny: 7 wrzesień 2018
Czas podróży: 19 sierpień — 2 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Wró ciliś my 02.09. 2018, był y dwa tygodnie. Lily nie cią gnie 4 gwiazdek, ani w komforcie, ani w sł uż bie. Dywany na korytarzach i pokojach są brudne, zakurzone, koce syntetyczne są cię ż kie, stare, brudne, poduszki są niewygodne. Sprzą tanie jest bardzo dziwne, zmieniają tylko rę czniki, a nawet wtedy trzeba wyjś ć na trzy godziny, jeś li napiszesz proś bę o usunię cie drzwi, rę czniki zostaną zmienione, w przeciwnym razie pod prysznicem wiszą dwa lub trzy mokre rę czniki Pokó j. Zasł ona pod prysznicem jest cienka, najtań sza, biorą c prysznic nie zatrzymuje wody, cał y prysznic jest mokry, a rę czniki mokre, w skró cie kompletna hań ba. A najstraszniejsze jest to, ż e w hotelu niektó re pokoje, któ rych okna wychodzą na dudnią cy punkt klimatyzatoró w, umieszczonych z boku. Jest taki ryk, jakbyś był na lotnisku. Zamieszkaliś my w takim pokoju, pierwszej nocy prawie oszalał em, bo po prostu nie dał o się spać od tego huku, ale zapł acił em za pokó j z widokiem na morze. Mam to z widokiem na drzewo i grzechoczą cymi klimatyzatorami. Pokó j został zmieniony, ale tylko na pierwsze pię tro widać , ż e nie był o już widoku na morze. Ale kiedy trzeba był o zwolnić numer, dzwonili, pukali, przypominali mi o czasie kilka razy w cią gu pię ciu minut. W sumie kompletne rozczarowanie. Jedzenie też jest takie sobie, nie za bardzo urozmaicają menu, a deser generalnie okropny, nie szczę dzą cukru, ale nie ma smaku, podobno też oszczę dzają . Nie polecam nikomu Lily.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał