Źle. nawet za dwie gwiazdki

Pisemny: 10 lipiec 2015
Czas podróży: 18 — 25 czerwiec 2015
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Widać , ż e od dwó ch gwiazdek nie należ y oczekiwać dobrych warunkó w, ale moim zdaniem ten hotel nie speł nia nawet minimalnych standardó w komfortu i przede wszystkim czystoś ci. Trzy gł ó wne wady, któ re naprawdę zepsuł y cał e doś wiadczenie. 1. Nie czysta poś ciel, to znaczy był a prana, ale z plamami i na obu prześ cieradł ach, zaró wno poszewkach na koł dry, jak i obu poszewkach na poduszki. 2. Bardzo cienkie ś cianki dział owe mię dzy pomieszczeniami, brak izolacji akustycznej. Sł ychać wszystko, co dzieje się w każ dym pokoju na podł odze. 3. Bardzo brudno w jadalni. Jest bardzo mał y, klientó w jest wielu, w efekcie obsł uga nie ma czasu (nawet gdy chce zdą ż yć ) na wł aś ciwe posprzą tanie stoł ó w, któ re są peł ne okruchó w, kawał kó w masł a, dż emu, sera. nad tym wszystkim krą ż ą inne miejsca i ogromne, dobrze odż ywione muchy. Wszystko to nie jest przesadą . Jedzenie był o obfite, ale raczej monotonne. Kawa i herbata tylko na ś niadanie!
Ogó lnie personel hotelu był bardzo pomocny i starał się robić , co mó gł (tylko za ten wynik 3, a nie 1 lub 2). Wi-fi jest bezpł atne tylko w recepcji, powolne i znika co dwie minuty (nie odważ ył em się spró bować pł atnego).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał