Nie chcemy już tam jechać! A ty?

Pisemny: 26 lipiec 2012
Czas podróży: 10 — 20 lipiec 2012
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
W tym roku po raz drugi wybraliś my się do PARNAS jako rodzina. Pierwszy raz dokł adnie rok temu. Powiem ci wszystko w porzą dku. Zarezerwowaliś my hotel w kwietniu przez wczesną rezerwację . W zwią zku z tym zapł acili ró wnież w kwietniu. Mieliś my jechać w podwó jnej + extra. ł ó ż ko dla dziecka. Naprawdę chcieliś my zarezerwować z widokiem na morze, ale nie mogliś my tego zrobić , ponieważ hotel na rynku WNP oferuje tylko DOUBLE lub APARTAMENTY (mogą ! ! ale niekoniecznie bę dą miał y widok na morze). To wł aś nie po przyjeź dzie zobaczyli w recepcji, ż e hotel ma wię cej niż.5 rodzajó w pokoi ! ! Przyjechaliś my i zostaliś my osiedleni w pokoju 104! TO TYLKO KOSZMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! Mał y pokó j na 1 pię trze z tylko jednym oknem na wspó lny „taras”, na któ ry jedzie CAŁ Y HOTEL! ! ! A obok jest też gabinet masaż u i sauna! A z drugiej strony - tylko pusta ś ciana, ponieważ pierwsze pię tro znajduje się poniż ej poziomu drogi, aw toalecie jest BARDZO mał e okienko, któ re nie pomaga w wymianie powietrza w pomieszczeniu. Nie pomaga też okno wychodzą ce na taras, bo w pokoju jest ciemno PRZEZ CAŁ Y DZIEŃ , a jeś li odsuniesz zasł ony, CAŁ Y HOTEL obserwuje, co dzieje się w pokoju. Tak wię c Ś WIATŁ A 24/7 i ZAMKNIĘ TE KURTYNY zapewnimy Ci cał ą resztę . W pobliż u znajdował a się kolejna podobna liczba 106! Po dł ugim demontaż u, ż e na 3 miesią ce zarezerwowaliś my PODWÓ JNĘ , a nie „podwó jną ekonomiczną ”, jak to nazywają (najtań szy – w tym roku kosztował.75 lew, a PODWÓ JNY – 90 lew), nastę pnego dnia przepraszamy i interwencja kierownika hotelu ze strony gospodarza, przenieś li się do APARTAMENTU APARTAMENTOWEGO z 2 pokoi z 2 podwó jnymi ł ó ż kami i 2-osobową rozkł adaną sofą w drugim pokoju, jacuzzi i 3 oknami w drugim pokoju i opró cz wspó lny taras, był cichy i wł asny taras nawet z BOKĄ : ) widok na morze. A cał e to „pię kno” mieś cił o się na 3 pię trze w bloku A (nie mamy widoku na morze, moż e poza bocznymi), a seria A jest z prawdopodobnym widokiem na morze. Potem cał e wakacje uś miechał y się do nas i nawet wierzyliś my, ż e WSZYSTKO TO był o tylko nieporozumieniem. ALE!!! !
W tym roku w kwietniu kupiliś my ró wnież DOUBLE + extra za wczesną rezerwację . ł ó ż ko. Nasz touroperator dł ugo pisał o tym, ż eby nie powtó rzyć sytuacji z zeszł ego roku! A co byś pomyś lał ? Dojeż dż amy i zał atwiają nas, ale już o 106!! ! ! I robią to BARDZO subtelnie. Klucze po cichu wrę cza recepcjonista, któ ry nawiasem mó wią c, w zeszł ym roku nie tylko bardzo dobrze rozumiał rosyjski, ale też mó wił po rosyjsku, a teraz rozumie tylko angielski : ) i od razu wsuwa te klucze do kieszeni. Bardzo dł ugo musiał am domagać się pokazania liczby naszych mieszkań! ! ! Od zeszł ego roku miał am podejrzenie, ż e nie wszystko jest takie proste! ! ! A co widział am - NUMER 106!!!! ! ! Dziewczyna w recepcji nagle przestał a rozumieć rosyjski. W hotelu nie ma innego typu pokoi. Ale stał em na swoim miejscu. Nie rezerwował am pokoju na 3 miesią ce, ż eby spę dzić.10 dni w „powietrznej, a raczej airless i lightless hodowli”, gdzie 3 osoby nie mogą się nawet miną ć ! ! Po tym, jak w recepcji zorientowali się , ż e nie bę dziemy się zameldować w tym pokoju, pojawił a się ż ona jednego z wł aś cicieli hotelu (swoją drogą mieszka tam 2 wł aś cicieli z ż onami, krewni, któ rzy pracują w hotelu i wnuki, któ re siedzą w Internecie przez wiele dni, ż e nie moż na był o nawet spojrzeć na twoją pocztę , ponieważ „sł aby sygnał ” tego nie nazwał ) i osadził nas na 5 pię trze w mieszkaniu, bez jacuzzi : ), ale z 2 oknami boczny widok na morze : )
Nastę pnego dnia zorientowaliś my się , ż e hotel jest po prostu pusty, bo prawie nie spotykaliś my lokatoró w, a wieczorem okna nie był y oś wietlone. Przy ś niadaniu o 8 rano byliś my sami, ludzie zaczę li się podcią gać po 15, a potem wszyscy byli Buł garami.

Swoją drogą mieliś my szczę ś cie, ż e znaleź liś my się na 5 pię trze, bo teraz przed „bocznymi widokami na morze” wzniesiono już.5 pię ter innego BARDZO DUŻ EGO hotelu. Wię c z zeszł orocznym 3 pię trem nie musielibyś my nawet zobaczyć kawał ka morza : )
Tak, a jednak w dniach 13-20 lipca hotel wprowadził promocję - w cenie pokoju ró wnież MENU LUNCHOWE oraz 10% rabatu na usł ugi restauracyjne. Wię c wszystko z WNP jest znacznie droż sze. Po 20-stej na plaż y i w mieś cie był o sporo miejscowych, aw hotelu podobno PROMOCJA zadział ał a : ) A my też moż emy być w 104 lub 106 pokoju!!! !
A jednak w tym roku mó j mą ż prawie nadepną ł na WĘ Ż A na plaż y, któ ry dopł yną ł wzdł uż wybrzeż a do skał , na któ rych stoi ten hotel : ( Wedł ug rozmó w innych, nie tylko mó j mą ż widział wę ż e, ale nawet gniazda w skał y z jajkami, ale to na duż ej plaż y HARMONI po lewej stronie. Tak, a zielonych alg i CAŁ EGO ODPOCZYNKU był o BARDZO DUŻ O. Tak przy okazji, jak zaczę ł y się mał e fale, to wywieszono „ż ó ł tą flagę ” i , na gwizdek ratownika wolno był o pł yną ć do wysokoś ci klatki piersiowej, a jeś li fale stawał y się silniejsze ( miał y 0.4 m wysokoś ci, ale niż szy bieg), to wywieszano „czerwoną flagę ” i wolno nam był o ; ) tylko pokolenie do pł ywania
A reszta - wszystko tak jak napisano w innych komentarzach. Jedzenie - normalne, owoce - tań sze. Ale w tym roku wszystkie sklepy usunę ł y terminale do pł acenia kartą , najwyraź niej BARDZO potrzebują gotó wki przed wejś ciem do UE : )

Kolejnym, chyba najwię kszym naszym bł ę dem, był o kupowanie voucheró w od lokalnego touroperatora Go2Holiday, ani przewodnik hotelowy, ani centrala nie chcieli zajmować się naszymi problemami. Przewodnik Ivan, mają c problem z numerem, poradził , aby ustatkować się i przenocować pod numerem 106, ponieważ w hotelu nie był o nikogo, z kim mó gł by rozwią zać ten problem wieczorem, chociaż jeszcze przed ubiegł oroczną wycieczką , po przeczytaniu komentarzy na temat strony, wiedzieliś my, ż e wł aś ciciele mieszkają w tym samym hotelu. : (A kiedy doszł o do wybuchu terrorystycznego na lotnisku BURGAS i nastą pił y zmiany w danych lotu, któ re był y znane nie tylko naszemu operatorowi w Kijowie, ale takż e zamieszczone na lotnisku strona internetowa, nadal byliś my zabrani na 6!!!!! ! godzin przed odlotem z DZIECKIEM!!!! ! na lotnisko i wł aś nie ich podrzucili. Cał y dzień wcześ niej nasz operator z Kijowa i my na miejscu zadzwoniliś my obaj IVAN i MIKHAIL, któ ry był odpowiedzialny za transfery, po prostu nie chciał nawet sprawdzać otrzymanych informacji. NIE ż ał owali nawet 2! auta do hotelu, ż eby nas zawieź ć na lotnisko wcześ niej! My 3 i 6 wyjechaliś my z hotelu na lot, któ ry ró wnież został przesunię ty o 3 godziny, wię c tylko turyś ci Go2Holiday krę cili się po niebezpiecznym miejscu, w któ rym doszł o do wybuchu 24 godziny temu! ! z mał ymi dzieć mi ponad 4-5 godzin o rozpoczę ciu rejestracji, a nie 2 godziny, jak oczekiwano. Co wię cej, MIKHAIL przez telefon był po prostu otwarcie niegrzeczny i straszony!! ! ! I po co być grzecznym, pienią dze wpł ynę ł y już w kwietniu - musimy szybko pozbyć się już nieciekawych turystó w : (
Dla siebie, zdecydowaliś my rodzina - Buł garzy nie potrzebują pienię dzy i zaczę li zamieniać się w sektor prywatny na Krymie! NIE CHCEMY JECHAĆ TAM NA WAKACJE! ! ! A ty?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał