Zły hotel! . Obrzydliwa obsługa klienta!

Pisemny: 19 lipiec 2016
Czas podróży: 4 — 15 lipiec 2016
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Odwiedził em ten hotel od 07.04. 2016 do 07.07. 2016. Zaletą hotelu jest tylko jeden - pię kny widok z balkonu oczywiś cie jeś li balkon wychodzi na morze. Pokoje-klatki. Aby wynieś ć ś mieci trzeba wielokrotnie przypominać . W czasie pobytu pokó j był sprzą tany tylko dwa razy, a potem po wielu proś bach. Był a tylko jedna zmiana bielizny. Zmieniono rę czniki dwa razy. Ś niadanie - trzy kromki chleba, dwie kromki masł a, jajko gotowane lub sadzone, dwie kromki kieł basy lub tania szynka. Z zimnej kawy i zaproszeń na drinki, wystarczy dodać wodę . Po wielu proś bach o dostarczenie papieru toaletowego i szamponu z mydł em papier toaletowy odł oż ono, ale szampon i mydł o trzeba był o kupić
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał