Nie dbają o klientów i reputację hotelu?

Pisemny: 26 wrzesień 2016
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
niedaleko plaż y, 800 metró w (((woda w hotelowym basenie jest lodowata, nie mó wią c już o dzieciach, nie moż esz doradzić osobie dorosł ej.
W szczegó lnoś ci ja i moi przyjaciele - mał ż eń stwo i para z dzieckiem pozostawiliś my negatywne wraż enia na temat hotelu.
Na począ tek organizator wycieczek „Landis”, reprezentują cy interesy vouchera – „Adriatic Travel” zapomniał zapewnić transfer do hotelu, wię c musiał em wzią ć taksó wkę . Przedstawiciel biura podró ż y „Landis” o imieniu Maria Dimcheva, któ ry spotkał się z turystami w hotelu, ogó lnie wyjaś nił , ż e to nasz bł ą d, ż e transfer nie dotarł , ponieważ nie skontaktowaliś my się z minibusem transferowym ! ! Potem zaję ł a się swoimi sprawami, ignorują c roszczenia i proś by o rozsą dne wyjaś nienia. Ludzie z horroró w pracują w recepcji, nie uś miechają się do nikogo, zamarzają , jeś li jest to dla nich opł acalne (nie rozumieją rosyjskiego i angielskiego? ! ) Para został a po raz pierwszy zidentyfikowana w jednym numerze ! ! ! to jest przy rezerwacji i pł atnoś ci z gó ry) Odpowiedzieli na zarzuty, ż e w zarezerwowanych przez nas pokojach trwają naprawy (przerwał kanał ) i zaproponowali przeprowadzkę do innego hotelu na 4 dni, mimo ż e wszyscy byliś my zarezerwowani razem i przez jedna firma. Potem zaproponowali alternatywę i zabrali mnie do pokoju (numer 1), któ ry nie jest pokojem, ale pomieszczeniem technicznym do zakwaterowania personelu (ró g w hostelu ma 5 gwiazdek). Mał y skandal z groź bą wezwania policji z mojej strony, ponieważ hotel nie wywią zał się ze swoich zobowią zań , rozwią zał sprawę i ostatecznie zadomowił się w normalnym pokoju, ale o 16.30 (podobno wypadek ze ś ciekami został szybko wyeliminowany, kł amcy. Nie proś by lub perswazje, aby zadzwonić , aby porozmawiać z wł aś cicielem Kierownik hotelu w ogó le nie dział a w administracji, kierownik był niegrzeczny, przedstawił a się jako wł aś cicielka hotelu, zachowywał a się niegrzecznie i wyzywają co (imię Pepa). Nawiasem mó wią c, na proś bę turystó w nikt nie zadzwonił na policję para, wieczorem w pokoju, podczas gdy nie przyniesiono im notatki z ż ą daniem przeniesienia się rano do innego pokoju. co się dzieje w recepcji, znowu chamstwo i brak szacunku ze strony administracji hotelu. Wł aś ciciel hotelu był widziany kilka razy, ten czł owiek bardzo przepraszał ) za powstał e niedogodnoś ci, zaproponował rozpieszczanie go winem jako komplement za kł opoty ale podobno o tym zapomniał em. . .

W rezultacie - zepsuty nastró j wś ró d wszystkich turystó w, któ rzy zostali dotknię ci. Knury, któ rym nie zależ y na reputacji swojej firmy.
Okrzyki i wrzaski, czyli wrzaski angloję zycznych goś ci przez cał ą dobę i od 00 do 6 rano, w tym nie przyczyniają się do odpoczynku (
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał