Dobry hotel?

Pisemny: 28 lipiec 2013
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2013
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pierwszy raz odpoczywaliś my w 3*. Byliś my wię c gotowi na wszystko. Ale byli mile zaskoczeni, bo wcześ niej trafiliś my na 4*gorsze od tego 3*. Poważ nych wad jest bardzo niewiele: szare rę czniki i brudne obrusy w restauracji. Z duż ych plusó w - lokalizacja (blisko morza, supermarket, przystanek autobusowy), obsł uga hotelu szybko reagował a na wszelkie proś by (pę knię te plastikowe krzesł o na balkonie został o natychmiast zmienione). Pomimo tego, ż e czubek pokojó wki został dopiero w dniu wyjazdu, sprzą tanie pokoju był o na dobrym poziomie (przynajmniej na 10 pię trze - innych pię ter nie znam). Przestrzegam turystó w przed bezczelnym przeliczaniem goś ci w restauracji Hotelu Palas, któ ra znajduje się niedaleko Condora wzdł uż nabrzeż a. O podobnych oszustwach czytał am już wcześ niej w innych restauracjach (kiedy wysokoś ć rachunku był a ogł aszana ustnie, bez paragonu), ale nie są dził em, ż e bę dę musiał a się z tym osobiś cie zmierzyć . Tak wię c w restauracji hotelu Palas ta restauracja jest ogrodzona przycię tymi krzewami, a na popielniczkach jest napisana Wiktoria, a na wielopię trowym budynku napisano Palas, kelnerka przyniosł a fakturę , w któ rej wskazano tylko dania, i rachunek za napoje został przedstawiony ustnie, odnoszą c się do tego, ż e napoje z baru nie są wliczane do rachunku, ponieważ bar jest oddzielony od kuchni (ż yje wł asnym ż yciem). Ale w innych pobliskich restauracjach te same drinki był y dla nas znacznie tań sze i poró wnaliś my ich iloś ć z cenami w menu. Ró ż nica wyniosł a nieco ponad 30% (dodaj do tego wymaganą napiwek 10%). Danie się oszukać był o bardzo frustrują ce. Kiedy byliś my oburzeni, kelnerka powiedział a, ż e ​ ​ po prostu nie poprawili jeszcze cen napojó w w menu i zwró cili nadpł acone pienią dze. Oczywiś cie nikt nie miał zamiaru edytować menu, sprawdziliś my to, przeglą dają c je z naganiaczem kilka dni pó ź niej w pobliż u tej restauracji. Tylko bezczelne przeliczenie goś ci przez kelnerki hotelowej restauracji Palas.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał