Nigdzie nie pasuje.

Pisemny: 19 lipiec 2019
Czas podróży: 30 czerwiec — 8 lipiec 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Nigdy nie piszę recenzji hoteli. Ale czuję się nieswojo, gdy wyobraż am sobie, ż e ludzie, któ rzy zapł acili wystarczają co duż o pienię dzy i chcą dobrego wypoczynku, pó jdą tam odpoczą ć .
Zacznę od jedzenia. Nie dał o się dobrze zjeś ć , bo trudno znaleź ć coś smacznego. Zebrali wszystko, a ze wszystkiego tylko 1-2 dania był y smaczne. Na lunch co drugi dzień był y lody, chcieli wzią ć drugie, gł ó wna jadalnia podeszł a do nas i powiedział a, ż e ​ ​ to już nie jest moż liwe. Był też z owocami, nie wię cej niż.2. (A z owocó w przez cał y pobyt był y tylko ś liwki i twarde brzoskwinie). W „sokach” smakuje jak ponad pó ł szklanki wody i tylko pozostał y sok. Kawa i herbata na ś niadanie też nie był y takie same jak zwykle.
Jest program rozrywkowy, ale dla mał ych dzieci. Ponieważ muzyka jest taka sama każ dego wieczoru i gł oś na, zaczyna ci przeszkadzać , nawet jeś li siedzisz w pokoju.

W pokojach zapewniono lodó wki. Nie mieliś my lodó wki. Gdy tylko się usadowiliś my, zauważ yliś my, ż e telewizor jest zepsuty. Poszli to naprawić dla nas przez 3 dni.
Wi-fi jest dostę pny w recepcji, ale dział a po prostu okropnie.
Teren hotelu jest bardzo mał y.
Pod koniec naszego pobytu w hotelu wykryto infekcję rotowirusem w basenie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał