Bułgaria: jaka jest

Pisemny: 3 sierpień 2009
Czas podróży: 17 — 31 lipiec 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywaliś my z rodziną : ja z mę ż em i dzieckiem w wieku 6 lat w Grand Hotel Victoria **** w Sł onecznym Brzegu, od razu dokonam pierwszej rezerwacji w Buł garii.
Co nam się podobał o:
1. Sprawna praca firmy KITT na spotkaniu;
2. Dobra lokalizacja hotelu (w pierwszej linii nad morzem, bo na plaż y pł atne leż aki i parasole (każ dy po 7 lew). Opalaliś my się przy basenie, a pł ywaliś my w morzu) dosł ownie 20 metró w)
3. Nowoczesna architektura hotelu jest po prostu ł adna.
4. System AI, w peł ni uzasadniony. Jedzenie smaczne i urozmaicone: ś niadania, obiady, kolacje, bufet zimny i gorą cy. Wszystkie inne przeką ski i napoje w barach przy basenie, a takż e bezpł atne leż aki i materace przy basenie.

Kiedyś moż na był o odwiedzić restaurację w systemie a la carte: odwiedziliś my restaurację „Crystal”: pyszny, dobra obsł uga.
5. Program wieczoru muzycznego, dobrze, ż e każ dego wieczoru, ale smutne, ż e wszyscy wierzą w to samo.
Co mnie zaskoczył o:
1. W ogł oszeniu wszystkie studia z widokiem na morze NIE PRAWDA!! !
2. Poś ciel był a zmieniana tylko raz na 14 dni. Prawdziwe rę czniki zmieniane codziennie.
3. Sprzą tanie w pokoju codziennie, ale jednorazowo: mydł o, szampon nał oż yć tylko pierwszego dnia rozliczenia! ! ! Nastę pnie umyj, jak wiesz : ((.
4. Nieporozumienie z wypoż yczeniem sejfu. Sejf jest pł atny 2 lewy dziennie. Zapł aciliś my za 14 dni. Termin pł atnoś ci i odpowiednio funkcjonowania usł ugi: 9.41. Ostatniego dnia naszego pobytu, gdy pł ywaliś my w morzu przed ś niadaniem: od 8.00 do 8.30. pod naszą nieobecnoś ć technik odwiedził salę i zablokował sejf naszymi pienię dzmi, kosztownoś ciami, dokumentami. Musiał em zgł osić się do recepcji, bardzo szybko pojawił się technik i otworzył sejf, zabraliś my swoje rzeczy. Nie jest jasne, czy sejf został otwarty pod naszą nieobecnoś ć . Odnosił o się wraż enie, ż e zrobiono to celowo ! !

5. Nieporozumienie przy wymeldowaniu z pł aceniem za mini bar. Nie korzystaliś my z minibaru. Przy wymeldowaniu powiedziano nam, ż e otworzyliś my 2 butelki wody mineralnej i musimy za nie zapł acić , a wedł ug pokojó wki otworzyliś my je w przedostatnim i ostatnim dniu naszego pobytu. Musiał em iś ć na gó rę do pokoju, gdzie uroczyś cie wrę czono mi 1 butelkę , drugą rzekomo już wymieniono. Ku niezadowoleniu pracownikó w recepcji zapł aciliś my tylko za 1 butelkę , któ rą zabraliś my razem z soją . Jeszcze raz podkreś liliś my, ż e nie korzystaliś my z baru i nie otwieraliś my butelek !! ! .
6. Morze - nie lubił o: pł ytkie, brudne (dywan z wodorostó w 1 metr szerokoś ci i 40-50 metró w dł ugoś ci), któ ry okresowo przenosił się na ró ż ne strony plaż y. Ponadto z jakiegoś powodu sprzą tany jest tylko teren piaszczysty, na któ rym znajdują się leż aki, a bezpoś rednie wejś cie do morza i samo morze pozostaje brudne (nie czę sto, ale plastikowe torby, brudne ś mieci itp. )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał