Nie dobrze

Pisemny: 19 sierpień 2025
Czas podróży: 31 lipiec 2025
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Dotarliś my do hotelu o 9:00. Ponieważ zameldowanie jest o 14:00, zostawiliś my bagaż e w hotelu i poszliś my na plaż ę . Morze jest niedaleko. Hol jest ł adny i czysty, ale w recepcji czekał a na nas „niespodzianka”. Nie był o rezerwacji pokoju. Pokazał em voucher, ale nikt nie chciał go obejrzeć . Powiedzieli mi, ż e nie ma dla ciebie rezerwacji. I nikt nie chciał tego zał atwić , machnę li rę ką i powiedzieli: „To nie nasz problem, rozwią ż to sam”. Jak to moż liwe, skoro wszystko zaczyna się od rezerwacji pokoju, jak mogliby zorganizować dla mnie wycieczkę ? Wi-Fi dział a bardzo sł abo, wię c bardzo trudno był o skontaktować się z organizatorem wycieczki. Chwilę pó ź niej przyszedł administrator i powiedział , ż e zał atwili sprawę i przyjadą po nas za 2 minuty, ż eby nas zawieź ć do innego hotelu. Nakarmili nas, restauracja też jest czysta, wnę trze przyjemne, jedzenie nie jest zł e. Obsł ugiwał a nas bardzo mił a kobieta. Potem z 2 minut zrobił o się.2, 5 godziny. Niechę tnie odpowiadali na nasze pytania. A fakt, ż e to zał atwili, został mi przedstawiony jako ogromna przysł uga i myś lał em, ż e to ich praca, ale moż e się mylę . Naprawdę nie podobał o mi się ich podejś cie, wakacje zaczę ł y się od duż ego stresu. . Rozumiem, ż e wszystko się zdarza, zdarzają się bł ę dy, nie wiem, kto za to odpowiada, ale po prostu powiedzieli mi – to nie nasz problem. Czy takie podejś cie jest normalne? Wszystko był o zarezerwowane z miesię cznym wyprzedzeniem. Pó ź niej przenieś li nas do innego hotelu, o wiele bardziej podobał o mi się podejś cie recepcji. Przewodnik, któ ry nas tam zawió zł , powiedział , ż e administracja hotelu popeł nił a bł ą d i nie wpisał a nas na listę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał