Pytanie o Bułgaria

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2406 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Czy Joint Up zwraca pieniądze po odwołaniu wycieczki?
Czy Joint Up zwraca pieniądze po odwołaniu wycieczki?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2018-07-306 lat wstecz
Odpowiedzi  •  14
аватар Misterpipe
Przeczytaj umowę. Pamiętam, że nikt nie wraca. Rezerwacje hotelowe zdecydowanie nie podlegają zwrotowi
аватар JUlija807173
To zależy od tego, kiedy dokonałeś rezerwacji i czy biuro podróży chce to zrobić. Wielu zostało zwróconych, odmówili mi, ale myślę, że biuro podróży nie nalegało
аватар serebrova72
Odwołałem wycieczkę, po tym, jak powiedzieli, że nie będzie samolotu, pojadę tylko autobusem (((. Wydali odmowę dokumentową i wydawali się zatwierdzić wniosek o zwrot ... Ale pieniądze nie zostały jeszcze przekazane, wszystko jest jutro i jutro Nie mogę uzyskać numeru telefonu księgowego...
аватар izmir
Gosza! Ale nic, że samolot kosztuje 240 dolarów, a autobus 62 euro? I tak byli ci winni różnicę. Jeśli nagle okaże się, że nie można uzyskać zwrotu pieniędzy za hotel (na przykład w przypadku wczesnej rezerwacji), to zdecydowanie radzę przyjrzeć się bliżej i pojechać autobusem z Czerniowiec lub Odessy, to nie jest więc męczące i (na przykład w Czerniowcach) autobusy są wygodniejsze.
аватар Misterpipe
Rezerwacje hotelowe nie podlegają zwrotowi. I tak mogą obliczyć różnicę. Przeczytaj umowę. Jest powrót
аватар izmir
Cóż, z jednej strony też uważam, że hotel nie podlega zwrotowi, ale z drugiej strony ten touroperator łamie warunki umowy i to jest trochę jak jego problem.
Przecież może dojść do sytuacji, w której turyści nie mogą podróżować autobusem, np. mają małe dziecko, a jeżdżą autobusem tylko z dziećmi powyżej 3 roku życia (co najmniej 2 przewoźników zgłosiło mi te zasady).
Tak, w tej wersji umowa jest dla nas wszystkim, ale jeśli wycieczka została kupiona nie jako pakiet, ale osobno, nawet od jednego touroperatora, to po prostu jest tak zaprojektowana, to niestety.
аватар Misterpipe
5.6. W przypadku odstąpienia Klienta (lub turysty) od Umowy z jakiegokolwiek powodu lub niemożliwości ich uzyskania
w związku z odmową przez ambasadę kraju wizyty wydania wizy turystowi (zwana dalej odmową) Klienta
zobowiązuje się zapłacić grzywnę w następującej kolejności i wysokości:
- w przypadku odmowy 30 - 21 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług turystycznych - 15% kosztów turysty
usługi;
- w przypadku odmowy 20 - 15 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług turystycznych - 50% kosztów turysty
usługi;
- w przypadku odmowy 14-8 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług turystycznych - 85% kosztów usług turystycznych;
- w przypadku odmowy na 7-1 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług turystycznych - 100% kosztów usług turystycznych;
- w przypadku rezygnacji z zamówienia w szczycie sezonu - 100% kosztów usług turystycznych;
- w przypadku anulowania zamówienia w ramach promocji „wczesna rezerwacja” lub innych promocji, jeżeli takie postanowienie było
określone w warunkach promocji - 100% kosztów usług turystycznych;
Wykazane kwoty grzywien mogą ulec zmianie. wysokość kary do zwrotu przez Klienta,
zależy od ustaleń pomiędzy Sprzedającym a partnerem wycieczki.
аватар Misterpipe
Szczególnie pięknie napisane o sezonie .......100% w porządku.
аватар izmir
Turysta nie odmawia, turysta jest gotowy do otrzymywania płatnych usług, ten touroperator nie może ich świadczyć
аватар Misterpipe
Ponownie. Przeczytaj umowę. To tylko jeden punkt
аватар serebrova72
Zapewne pytanie nie było do końca poprawnie postawione… nie rozwijałem go. Wniosek o zwrot został wypełniony i zatwierdzony, ale pieniądze nie zostały zaksięgowane na koncie. Nie odmawiają, ale mówią: poczekaj!... Powinni być w ciągu dwóch tygodni. Już szósty poszedł (((
аватар izmir
Czy we wniosku jest data? Znasz jak zwykle na dokumentach takich a takich przegląd "do zapłaty" i termin?
Jeśli tak, to możesz wysłać list polecony z zawiadomieniem z pytaniem - jak długo trzeba czekać, a to już jest powód, aby iść do sądu
аватар 19062005
Pro sąd-śmieszne. Żyjemy w niewłaściwym kraju, wciąż jesteśmy daleko od cywilizacji. Proces może trwać kilka lat i możesz go wygrać. Ale żeby zwrócić pieniądze, niestety i ach.
Wątpliwości budzi też Towarzystwo Ochrony Praw Konsumentów.
Jak zdecydować, kto wie. Dołączenia do kampanii nie boją się już nikogo i niczego
аватар serebrova72
Temat zamykam i piszę - zwracają. Wczoraj został przeniesiony na kartę. Ponad miesiąc po rezygnacji. Wstrzymane około 10% kosztów. Nie sprecyzował dlaczego. Cieszę się, że go odzyskałeś. Bądź bardzo ostrożny podczas podróży za granicę.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Bułgaria
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już