szyderczy odpoczynek

Pisemny: 26 wrzesień 2016
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Przeze mnie, ……. . , z BUSINESS PLUS Sp. z oo został a zawarta umowa na realizację usł ug turystycznych nr 1985-3681 z dnia 03.08. 2016r. dostarczone przez touroperatora EXCLUSIVE TRAVEL LLC w ujednoliconym federalnym rejestrze touroperatoró w nr МТ1-016189 dział ają cym pod marką ANEX TOUR. Zamó wienie nr 1985-3681 z dnia 09.08. 2016 został o doł ą czone do niniejszej umowy. Celem tej umowy był o zorganizowanie dla mnie i mojej wnuczki, 9-letniej wycieczki do Buł garii, Nessebar, hotel "OASIS" 3 gwiazdki. Zgodnie z tym zamó wieniem terminowo opł acił em cał ą kwotę zamó wienia - 59898 rubli za nocleg, bilety, transfer, ubezpieczenie medyczne, posił ki, ś niadania. i 9932-wsparcie wizowe, ubezpieczenie poza wyjazdem. W rezultacie o godzinie 14.30 23.08. 2016, na ostatni dzień przed odlotem (nasz lot był zaplanowany na 25.08. 2016 o godzinie 04.30 z Domodiedowa, jak wynika z wydruku negocjacji z BUSINESS PLUS LLC, wię c bilety na poranny pocią g został y zakupione w 24.08. 2016 aby dotrzeć na lotnisko wieczorem, dostać bilety podró ż ne o 00 i odprawić się na samolot o 01.00) Dowiaduję się , ż e odlot jest przesunię ty na 15.00 dzień.25. 08.2016 ) Czyli lot był opó ź niony o 16 godzin, co uniemoż liwił o pł ywanie w morzu tego dnia, któ ry z tego powodu został utracony. Nie mogł em odwoł ać wyjazdu na warunkach umowy bez strat. Nie był o już moż liwoś ci zmiany biletó w kolejowych, nie był o miejsc siedzą cych i dolnych pó ł ek w jednym przedziale, bo dziecko nie ś pi na gó rnych pó ł kach, wię c nie odwoł aliś my porannego wyjazdu. W rezultacie musiał em szukać , gdzie spę dzić noc w Moskwie z dzieckiem, ponieważ nie moż na siedzieć z dzieckiem na lotnisku dzień i noc. W zwią zku z tym musiał em ponieś ć dodatkowe koszty podró ż y do miejsca zamieszkania w Moskwie. Po przybyciu do Buł garii i przybyciu do hotelu goszczą cego Nessebra, hotelu „OASIS” o godzinie 21.50, dowiadujemy się w recepcji od administratora, ż e ​ ​ nie ma dla nas miejsc i proponujemy zamieszkanie w innym hotelu na kilka dni. Oznacza to, ż e nasza wycieczka w ogó le nie był a przygotowana. Nie mogł em się tego spodziewać . Mam chore dziecko z chorobą ortopedyczną , bardzo bolał y ją nogi, poza tym ona i ja byliś my bardzo zmę czeni przestawianiem lotu, byliś my zainteresowani tym hotelem, ponieważ morze i park są w pobliż u, a ja nie planuję stracić jeszcze jeden dzień z liczby dni w trasie na kolejny ruch. Odmó wiliś my osiedlenia się w innym hotelu. A wię c do 23.20 czekaliś my na przedstawiciela touroperatora Anex-tour w hotelowym lobby. Moje dziecko był o już bardzo chore. W efekcie po przyjeź dzie Wasila (przedstawiciela touroperatora EXCLUSIVE TRAVEL LLC w Buł garii) zostaliś my w pł atnym hotelu. Dostaliś my pokó j na 2 pię trze pod numerem 211. Pokó j nie był w ogó le wyposaż ony, rą czka od rę cznika w ł azience był a zerwana, toaleta cał y czas przeciekał a, czyli zapach kanalizacji był niezniszczalny. Cztery rę czniki był y podarte i brudne, pró bował em je zmienić , ale w magazynie wszystkie są takie same. Nastę pnego dnia pokojó wka przyniosł a jeszcze dwa podarte rę czniki. Przez 10 nocy i 9 dni (chociaż wykupił em wycieczkę na 11 dni i 10 nocy), poś ciel nigdy nie był a zmieniana. W rogach ł azienki był grzyb, wię c ką pał em się bardzo dokł adnie. Terytorium parku nie jest przetwarzane z muszek, nie moż na ró wnież spać z otwartym balkonem lub konieczne jest uż ycie repelentó w. . Nie moż na był o wł ą czyć klimatyzatora, bo bardzo brzę czał o i kapał a, nie moż na był o spać , a przy otwartym balkonie nawet dziecko musiał o nie spać z powodu gł oś nej muzyki do drugiej w nocy z powodu pobliskiego kawiarnia. Ś niadanie w hotelu nie odpowiadał o hotelowi zadeklarowanemu trzy gwiazdki. Na hotelowym barze widać dwie gwiazdki, dodatkowo w hotelu na dwa dni wył ą czono ciepł ą i zimną wodę , nie moż na był o pł ywać po morzu i iś ć do toalety, przeszli z 2 pię tra na 1 pię tro w restauracji, co spowodował o dodatkowe niedogodnoś ci i udrę kę . Hotel nie zapewnia szamponu i mydł a do toalety. Oznacza to, ż e hotel w ogó le nie odpowiada deklarowanym trzem gwiazdkom w Europie. Po wysł aniu tego roszczenia do organizatora wycieczki otrzymaliś my kpiną odpowiedź , dostarczyliś my zaś wiadczenia o osiedleniu się i zakrę ceniu wody. NIE POLECAM HOTELU Ż EBY NIE ZAPEWNIĆ TWOJEGO WRAŻ ENIA BUŁ GARII
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał