Nie pojadę tam ponownie!

Pisemny: 7 lipiec 2009
Czas podróży: 1 — 7 czerwiec 2009
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
CZERWIEC 2007.2008, 2009 spę dziliś my w Gergan.
Rok 2007 i 2008 był y bardzo, bardzo dobre.
W tym roku albo kryzys dotkną ł , albo fakt, ż e manager Marinella został a ró wnież managerem 20 hoteli w Albenie, ale poziom obsł ugi spadł dokł adnie o 50%.

Hotel jest brudny, rę czniki nie są wymieniane przez 5 dni, trzeba odbić się walką , pokoje praktycznie nie są sprzą tane - wszystko to z powodu braku personelu. To samo dotyczy restauracji. Bardzo trudno jest znaleź ć pusty stolik, ponieważ nie mają czasu na sprzą tanie brudnych naczyń , personelu jest mał o. Ale to wcią ż są kwiaty. Podobno z powodu braku wymaganej liczby pracownikó w w tym roku w hotelu wybuchł a EPIDEMIA! Wymiotował absolutnie wszystkie dzieci. Wymiotom towarzyszył a wysoka gorą czka i osł abienie. Ś rednio czas trwania choroby wynosi 3-5 dni. Lekarz z Dobruji nie opuś cił naszego hotelu. Co wię cej, po chorobie apetyt cał kowicie znikną ł . Moje dziecko jadł o herbatę przez tydzień przed wyjś ciem z domu, a teraz robimy testy i pró bujemy dowiedzieć się , jakie zł o tam wył apaliś my. Zdrowie nie został o jeszcze przywró cone.
Ogó lnie nie wró cę do tego hotelu.
Opró cz jakoś ci obsł ugi i chamstwa.
I bardzo, bardzo szczerze, profesjonalizm przechodzi.
Powodzenia wszystkim w znalezieniu dobrego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał