Zajebisty hotel

Pisemny: 17 sierpień 2023
Czas podróży: 10 — 17 sierpień 2023
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Wszystko w cenie
Byliś my w tym hotelu, sierpień.10. - 17. , rok 2023, all inclusive, dwie osoby dorosł e.
Zacznijmy od DOBRYCH rzeczy - hotel jest estetyczny i czysty, pokoje, rę czniki, poś ciel zmieniane codziennie, okna, schody, WC, ł azienki, podł ogi - wszystko jest idealnie czyste. Hotel ma dobrą lokalizację obok mał ych kawiarni, rynkó w, sklepó w, piekarni, a takż e pierwszej linii w pobliż u plaż y, ma wł asny teren przy plaż y z parasolami i leż akami. Rzeczy (prawie wszyscy) w hotelu mó wią prawie pł ynnie po angielsku, wię c to też plus. Ró wnież klimatyzacja w pokojach dział a idealnie.

ZŁ E rzeczy - trzeciego dnia pobytu w hotelu winda przestaje dział ać i nigdy jej nie naprawili, aż do dnia wyjazdu. W twojej ł azience NIE ma mał ego szamponu, ż elu pod prysznic ani podobnych rzeczy. Wifi w hotelu jest bardzo sł abe - niemoż liwe do pracy i prawie niemoż liwe, aby po prostu surfować po Internecie. Woda w basenie jest bardzo zimna, a takż e przez wię kszą czę ś ć dnia przy basenie jest cień , wię c nie moż na się tam opalić . NAJWIĘ KSZYM PROBLEMEM w tym hotelu jest jedzenie, w rzeczywistoś ci koncepcja „All Inclusive” dla tego hotelu cał kowicie nie dział a - mię dzy posił kami nie ma przeką sek (dwa razy, podczas tygodnia wizyty, kł adą resztki ś niadania jak przeką ski na stole barowym) jedyne, co moż na dostać , to napoje bezalkoholowe i alkoholowe w barze wewnę trznym (bez ś wież ych sokó w, tylko napoje bezalkoholowe), woda lub herbata. Na ś niadanie jest ekspres do kawy, w któ rym moż na dostać kawę , mleko i kakao, ale wszystkie są mocno zmieszane z wodą i wychodzi prawie bez smaku. W porze lunchu i kolacji jest przeważ nie jeden rodzaj mię sa - woł owina lub wieprzowina, opcje przystawek są kiepskie, a okoł o 20 minut po rozpoczę ciu każ dego posił ku w strefie jedzenia nie ma mię sa i jest tylko kilka liś ci sał aty, pomidoró w i nie przyjemne owoce, najwię ksza czę ś ć goś ci nie dostaje ż adnego jedzenia. Kiedy znajdziesz się w takiej sytuacji i zaczniesz o tym rozmawiać z hotelami, stają się niegrzeczni i odpowiadają , ż e hotel jest zbyt peł ny goś ci i po prostu nie mogą nic z tym zrobić . Ró wnież ta niewielka iloś ć jedzenia (któ rą moż esz dostać , jeś li jesteś szybki), któ rą robią , nie jest zbyt przyjemna, kiedy jesz to jedzenie, masz wraż enie, ż e szef kuchni tak naprawdę nie rozumie, co musi zrobić . Jakoś ć ż ywnoś ci jest zł a, jakoś ć owocó w (arbuzy, brzoskwinie, piony, gruszki, melony) ró wnież nie jest dobra, są niedojrzał e lub pomarszczone. Só l na stoł ach jest cał kowicie mokra i niemoż liwa do uż ycia. Ponadto w porze lunchu i kolacji nie ma wystarczają co duż o miejsca, aby wszyscy w strefie gastronomicznej mogli nawet usią ś ć . Raz też znalazł em czarne wł osy w moim obiedzie.
I najzabawniejsza czę ś ć - wyjś cie z hotelu. Tak wię c rano, kiedy wyjeż dż aliś my, nasz autobus turystyczny przyjeż dż a o 7:25, ale ś niadanie zaczyna się o 7:30 - nie dostaliś my ich, kiedy pytaliś my, czy moż emy dostać przynajmniej kawę - barmani odpowiadali: Tylko jeś li zamierzasz zapł acić (ale zapł aciliś my, zapł aciliś my za 7 nocy i 8 dni, pierwszego dnia przyjechaliś my wieczorem, wię c dostajemy obiad w dniu przyjazdu, wię c powinny być dwa posił ki na ostatni dzień , w przeciwnym razie faktycznie dajesz im swoje pienią dze jak prezent na ostatni dzień.
Uważ aj, to nie jest all inclusive. To nie jest 4 gwiazdki. To nie wakacje, o któ rych marzysz. NIE REZERWUJ.
Tłumaczone automatycznie z języka angielskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар