Brudny niedrogi hotel?

Pisemny: 17 kwiecień 2019
Czas podróży: 4 — 11 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Ten hotel ma poważ ne problemy z higieną i obsł ugą . Po zameldowaniu, doś ć gł upio, okazał o się , ż e poś ciel nie został a dla nas zmieniona. Osiem godzin (!! ! ) ze skandalem i krzykiem musieliś my przekonać niewzruszonego hotelarza w recepcji o koniecznoś ci zmiany poś cieli. Uderza nawet nie jego cał kowita oboję tnoś ć na potrzeby klientó w, ale pewnoś ć , ż e na takiej poś cieli moż na spać . . Grzyb na zasł onach w ł azience dopeł nił obrazu. Tuż pod oknami naszego pokoju trwał y remonty, rusztowania, hał as, wesoł e krzyki budowniczych, tynki na balkonie, smró d farby olejnej. Ale nie moż na był o zmienić tego szczę ś cia. Natychmiastowy apel do touroperatora (Biblioglobus) nic nie dał . Uprzejmy mł ody czł owiek o imieniu Maxim pojawił się dopiero nastę pnego dnia, dokł adnie spisał nasze roszczenia, rozmawiał z hotelarzem w recepcji i nigdy wię cej go nie widzieliś my ani nie sł yszeliś my. Zero sensu. Ogó lnie rzecz biorą c, zbawienie toną cych jest dzieł em samych toną cych. Należ y zauważ yć , ż e hotel (stary budynek) nie był dobrze zaprojektowany. Ma kształ t litery „P”, któ rej otwarta strona biegnie do Al Mina, a to jest trasa portowa. Cię ż aró wki i cię ż aró wki z paliwem jeż dż ą nawet w nocy, wię c jest bardzo gł oś no. Jedzenie był o normalne, ś niadanie był o jadalne, obiady i kolacje pyszne, mleka i owocó w brakował o.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał