Obsługa pogorszyła się!

Pisemny: 4 listopad 2019
Czas podróży: 11 — 18 październik 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
W sieci Hilton barman bierze wszystko goł ymi rę kami, nie odpowiada na uwagi, jest niegrzeczny. Nikt nie da ci sł omki na koktajl, a jeś li o to poprosisz, biorą fajkę rę ką , w któ rą pije osoba, i ci ją dają ! Jestem zszokowany takimi niehigienicznymi warunkami. Nie wiadomo, kiedy barmani myli rę ce i czy w ogó le myli, ale po tym nie ma się ochoty na koktajl w hotelu Hilton! Nawet jeś li zapł acił eś za all inclusive!

Ale przede wszystkim zdziwił em się i postanowił em nie jechać ponownie do tego hotelu, gdy w recepcji przyszedł na moją proś bę kierownik, któ ry powinien kontrolować pracę barmanó w, był to, są dzą c po jego wizytó wce, zastę pca kierownika o imieniu Lakmal Manasingha, któ ry niechę tnie wysł uchał moich narzekań i ż yczeń na takie poczynania barmanó w i powiedział , ż e branie na rę ce mię ty, limonki i innych produktó w, wkł adanie ich do szklanki i podawanie goś ciom hotelowym jest sł uszne i normalne. Ż ał ował em nawet, ż e nie nagrał em tych sł ó w na wideo, dla kierownictwa tego i innych hoteli Hilton!

Moż e obsł uga spadł a tak bardzo, ż e jest to w porzą dku, a ten kierownik powiedział , ż e barmani powinni podobno umyć rę ce, ale trudno w to uwierzyć!

Nie polecam psuć sobie wakacji i jechać do hotelu z takimi barmanami i managerami! Ogó lnie obsł uga w hotelu nie jest zbyt dobra, widać , ż e nie ma kontroli, wię c personel jakoś dział a!

Jedzenie ró wnież nie jest bardzo dobre, ś rednie jak na hotel sieciowy.

Teren nie jest zł y, jest wiele basenó w, jest kilka zjeż dż alni dla dzieci. Ale obsł uga i tacy niepiś mienni i oboję tni menedż erowie bardzo psują wraż enie hotelu i chę ć powrotu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał