Pytanie o ZEA

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
1903 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Dokumenty i granice»
Organizator wycieczki nie wydaje wizy!
ZEA
Z winy touroperatora Coral Travel nie mogłam polecieć do ZEA z mężem i dzieckiem. Od męża wiza wyszła 3 dni po starcie samolotu. Na ten okres Coral Travel odmawia wydania wizy, powołując się na fakt, że wniosek został anulowany i inny touroperator nie może z niego skorzystać. Chociaż od innego touroperatora dowiedzieliśmy się, że z wizy można korzystać bez problemów, zwłaszcza że wiza jest płatna. Powiedz mi, co mam zrobić w tej sytuacji? Czy Coral Travel ma prawo mi odmówić? Dziękuję wszystkim za pomoc w tej sytuacji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
10 subskrybenci  • zapytał 2013-10-2911 lat wstecz
Odpowiedzi  •  17
аватар orbittours.ru
Czy zwrócili ci pieniądze za niewykorzystaną wycieczkę? Dokładniej, musisz oczywiście zajrzeć do umowy. Jeśli zwrócili pieniądze w 100% (w tym opłacenie wiz), to całkiem możliwe, że nie zwrócą ci wizy.
аватар alex45
Zawsze patrzę co jest napisane w umowie, za jakie usługi zapłaciłeś, co powinno było zapewnić, czego nie.Myślę, że TO nie tylko odmawia, ale wyjaśnia przyczyny.i ich wina jest widoczna, złóż a żądać i żądać pełnego odszkodowania finansowego i moralnego za wyrządzoną szkodę.
аватар t_yana
Złożyłem już reklamację i wysłałem ją do centrali. A w umowie jest napisane, że jeśli wiza zostanie odrzucona, to pieniądze nie zostaną zwrócone. Ale wiza została potwierdzona, po prostu odmawiają jej zwrotu.
аватар TanjaYad
Tak, to wstydliwy przypadek. I okazuje się, że tak się dzieje. A skąd wiedziałeś, że wiza została wydana za trzy dni? Na ile dni przed wyjazdem wydano Ci dokumenty? Powodzenia w rozwiązaniu twojego problemu. Zrezygnuj z subskrypcji w sprawie ostatecznego wyniku.
аватар DIANA17
Najprawdopodobniej dziewczyna, która sprzedała wycieczkę, zgłupiła!
аватар t_yana
Pod koniec 6289 razem.
аватар t_yana
O wizie dowiedzieliśmy się, gdy w poniedziałek zadzwoniliśmy do Coral Travel, potwierdzili, że wiza jest otwarta. Na tym etapie zadzwoniłem do innego touroperatora, powiedzieli mi, że jeśli tak się stanie, powinni zaproponować alternatywę (w innym terminie), ale jeśli odmówię, to nikt nie zwróci pieniędzy, ale nikt mi nic nie zaoferował. Zgodnie z prawem Coral Travel ma 10 dni na odpowiedź na moje zgłoszenie.
аватар Lina23S
Jesteś zobowiązany do zapewnienia alternatywnej wycieczki lub pełnego zwrotu kosztów, jest to oczywiście wina TO. Wiza do ZEA, jeśli to konieczne, jest otwierana w ciągu 1-2 dni. Jest też ustawa o ochronie praw konsumentów i Ministerstwo Turystyki Ukrainy, to są dwie dźwignie, za pomocą których mam nadzieję, że będzie wam łatwiej rozwiązać ten problem.
аватар t_yana
Liczę na przyzwoitość touroperatora, jeśli nie, to zwrócę się do prawa.
аватар Stella73
Dlaczego nie pójść sam z dzieckiem? Mimo to wakacje
przepraszam za marnowanie czasu. A mąż mógł zostać, żeby rozwiązywać problemy.
Oczywiście wszystko to jest dziwne, jeśli dokumenty składali razem, jak rodzina, to wiza ma być w tym samym czasie.
аватар TanjaYad
Stella73
Kiedy mój mąż i ja lecieliśmy do ZEA po raz ostatni, wizę dostałam wcześniej, a mój mąż w dniu wyjazdu. Złożyliśmy dokumenty odpowiednio w tym samym czasie i nie pierwszy raz lecieliśmy, mieliśmy nadzieję, że nie będzie problemów z wizą, ale tak się okazało. Znudziły im się też walizki. Ale dzięki Bogu wyjechaliśmy. A tu ludzie mieli tak pecha, wakacje się nie udały, nerwy były zepsute. Może problem materialny da się jakoś rozwiązać, ale kto zrekompensuje szkody moralne.
аватар koroshchenko
Wizy nie wydaje organizator wycieczek, ale konsulat. Organizator wycieczki jest pośrednikiem w reprezentowaniu Twoich interesów w konsulacie (jak powiernik).
Nie dają wizy, bo boją się, że z wizą wykupisz wycieczkę u innego operatora. W rzeczywistości przywłaszczyli sobie twoją własność.
Czekanie na odpowiedź od nich to strata czasu, wiza wygaśnie. Niech zaproponują alternatywną wycieczkę lub dadzą wizę (powiedzmy, że otrzymacie potwierdzenie otrzymania wizy w konsulacie i pozwiecie). Powinno działać.
аватар alex45
A ja o tym!
аватар t_yana
Nie było czasu na napisanie końca historii. Wszystko zakończyło się dla nas pomyślnie, biuro podróży zwróciło wszystkie pieniądze za wycieczkę.
Najwięcej negatywnych wrażeń pozostawił Coral Travel. O ile wiem, zwrócili biurom podróży 30% kosztów wycieczki. Gdy pojawiło się pytanie o wizę, odmówili jej zwrotu, motywując ich do wykupienia u nas nowej wycieczki, a my zwrócimy wizę. W głównym biurze, które znajduje się w Kijowie, przestali odbierać telefon lub powiedzieli, że kierownik jest zajęty, gdy usłyszeli, że dzwonimy. Zawsze myślałem, że Coral Travel to poważny operator, ale okazał się najbardziej obrzydliwym touroperatorem. Poradzono mi, żebym zadzwoniła do Moskwy, żeby mogli rozwiązać nasz problem. Rady, nie marnuj czasu, są jeszcze gorsze niż w Kijowie, podejście do pracy jest obrzydliwe, z komunikacji pozostały nieprzyjemne emocje.
W końcu po 2 miesiącach długich negocjacji, pismach do działu prawnego, dostaliśmy wizę. Tym razem nie zaryzykowali i kupili wycieczkę z Tez Tour.
Mam nadzieję, że nasze doświadczenie pomoże innym uniknąć niskiej jakości wakacji z Coral Travel. Ponieważ jest jak koło ruletki, możesz mieć szczęście lub nie. Powodzenia wszystkim i miłej zabawy!!!
аватар Sor17ermak
Więc proszę o odpowiedź, kto jest winien anulowania wizy, biuro podróży czy touroperator, kto i tak zrekompensuje ten niezrealizowany urlop?
аватар t_yana
Winien był organizator wycieczek, ponieważ nie przewidział, że wiza jest otwierana dłużej dla mężczyzn. Tutaj w dyskusji jest link do mojej recenzji, są wszystkie szczegóły.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące ZEA
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
już