zakupy

Pisemny: 8 styczeń 2011
Czas podróży: 16 — 21 grudzień 2010
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Wybraliś my hotel w mieś cie, bliż ej centró w handlowych. Hotel znajduje się przy ulicy komputerowej, znajduje się tu wiele sklepó w z wyposaż eniem biurowym. Metro 15 minut spacerem. Hotel jest wył ą cznie indyjski (personel, goś cie). Od 23-00 dyskoteka krzyczał a do 03-00. Jednym sł owem Chersoń . W kuchni jest kiepskie ś niadanie kontynentalne. Personel jest cichy, przyjazny. Wi-Fi-3USD za godzinę , numer należ y zakupić w recepcji. Kanał y telewizyjne - kawał ki 20 indyjskich, 4 angielskie. Nie chciał bym tam wracać .
Do wszystkich centró w dojechaliś my taksó wką , "Dubai mall" jest ogromne, ale trudno o konkretne zakupy (dziecię ca odzież , torebki damskie, buty). "Outlet Center" daleko od centrum - w ogó le nic nie był o. "City Center" na Deira okazał o się najlepszą opcją . "Pierre Cardin" i "Ted Lapidus" proszę o 70% zniż ki. „Dubai Mall” ogł osił „happy hours” w „Beneton”, dogonił sympatię i rabaty w wysokoś ci 20-30%.
Na Naiser są sklepy z telefonami komó rkowymi, tytanowymi pł ytami, alarmami, sprzę tem elektrycznym itp. Wszystkie te towary moż na kupić taniej niż w Kazachstanie i Rosji. Sotki z rosyjskim menu i mię dzynarodową gwarancją .

W sumie udanych zakupó w! Uważ aj na samochody bu (moż e być z "nieczystymi" numerami - był y ofiary).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał