Bądź ostrożny

Pisemny: 29 sierpień 2014
Czas podróży: 15 — 27 sierpień 2014
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 4.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Od wielu lat wypoczywamy z rodziną w 5* hotelach w Dubaju. Tegoroczne wakacje odbył y się od 15 do 27 sierpnia w hotelu Jumeirah Beach. Piszę konkretnie o minusach obsł ugi hotelowej. Drodzy przyjaciele, bą dź cie czujni, jedzą c obiady i kolacje w hotelowych restauracjach, a takż e zamawiają c jedzenie w pokoju.
Zamó wiwszy obiad w pokoju, zapł acili duż ym rachunkiem. Kelner poszedł po drobne. Dalej jest detektyw. Dzwoni dzwonek - na progu kelner z otwartą ksią ż ką (taką , w któ rej wystawiają czek przy obliczaniu i wymianie). Gdy otwierasz drzwi pod naporem powietrza, rachunki rozchodzą się w ró ż nych kierunkach. Zbiera, wkł ada z powrotem do księ gi, wchodzi do pokoju, podaje mi księ gę . Nie patrzą c na zmianę , liczę mu napiwek i odchodzi. Po chwili zdaję sobie sprawę , ż e został em oszukany. Zwracam się do ochrony, wyjaś niam, ż e nie ma ż adnych skarg na hotel, bo. Nie przeliczył em od razu reszty, ale proszę o zwró cenie uwagi na incydent, jeś li jest to schemat pracowniczy, a klient liczy resztę przy kelnerze, zawsze moż na przejś ć „poszukać ” brakują cych rachunkó w któ re nie został y podniesione z podł ogi. Mó wią , ż e tak nie moż e być , obiecują się temu przyjrzeć . Nastę pnego dnia z mnó stwem przeprosin zwracają.100 Dhs (tak naprawdę oszukali duż ą kwotę ), mó wią , ż e kelner nie zrozumiał , myś lał , ż e to jego nagroda (! )
Dalej na kolacji w restauracji Der Keller kelner, liczą c, niesie ze sobą ksią ż kę z resztą i szybko wychodzi. Wymagana zmiana to 202 Dhs, ksią ż ka zawiera kwotę.22 Dhs. Natychmiast dzwonię do personelu, pokaż ę im, mó wią , ż e tak nie moż e być , kamery bę dą patrzeć , zrozumieją . Oni wcią ż rozumieją .

Za kilka dni ś wię tujemy urodziny w restauracji Carnevalle. W rzeczywistoś ci, zamiast pić.5 butelek piwa, na czeku pojawia się.10, a zamiast 2 kieliszkó w wina 4. To jest ró ż nica na minutę.100 USD. Czy trzeba był o trzymać puste butelki po piwie, aby udowodnić , ile naprawdę został o wypite? Ś mieszne jak na restaurację tego kalibru. Nie kł ó cili się , ż eby nie popsuć sobie nastroju.
W tym samym czasie przyjaciele odpoczywali w hotelu, mieli podobną historię w barze przy basenie. W czeku 3 szklanki piwa zamiast wypitych 2. Zaczę li się oburzać , czek został wymieniony.
Pł acenie w takich miejscach kartą kredytową jest przeraż ają ce, dane karty kredytowej zostaną natychmiast skopiowane.
Ogó lnie hotel jest na dobrym poziomie, ale te negatywne punkty raczej psują wraż enia reszty. Być moż e kierownictwo hotelu nawet nie zdaje sobie sprawy z takich machinacji personelu. To bardzo nieprzyjemne, ż e na twojej twarzy kelnerzy widzą frajera, któ rego moż na wyhodować na każ dym kroku.
Przy wymeldowaniu mł oda dziewczyna zapytał a, jak podobał nam się nasz pobyt. Kró tko powiedziane. Pyta: „No, podobał o ci się wszystko inne? ” O czym jeszcze moż na rozmawiać . Dał em 2 magnesy)) Na pewno nie pojedziemy ponownie na Jumeirah Beach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał