niedrogi hotel

Pisemny: 15 kwiecień 2016
Czas podróży: 5 — 12 kwiecień 2016
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Mieszkaliś my w tym hotelu od 05 kwietnia do 12 kwietnia 2016 r. Zajmują.2 pokoje (2 i 3-osobowe) na 5 pię trze (512 i 514 pokoi).
Od hotelu nie oczekiwano nic specjalnego. Planowaliś my spę dzić trochę czasu w hotelu. Gł ó wnym celem wycieczki jest zwiedzanie zabytkó w, spacer po mieś cie, relaks na plaż y.
Pierwszego dnia zapł aciliś my podatek hotelowy (70 dirhamó w za 1 pokó j na 7 nocy).

Pokó j: ł ó ż ka są normalne, doś ć wygodne, poś ciel jest czysta. Koc tylko wyglą dał dziwnie, w rzeczywistoś ci jest to cienki koc mię dzy dwoma prześ cieradł ami, któ re nie są ze sobą poł ą czone, co nie jest zbyt wygodne. Toaleta i ł azienka są cał kiem dobre, nie był o pleś ni. Ciś nienie wody jest doskonał e, woda jest gorą ca. Nie podobał y mi się meble w pokoju (stolik, szafa, szafki nocne) - stare wzornictwo iw bardzo zł ym stanie. W pokoju był a mał a lodó wka, co jest plusem. Ale pó ł ka. miejsce, w któ rym znajduje się lodó wka, jest bardzo brudne i zakurzone. Pokó j był codziennie sprzą tany, ale to był o sprzą tanie powierzchowne (ł ó ż ka był y ś cielone, rę czniki zmieniane, zasł ona w ł azience regulowana). Kurz nie został wytarty, okna są brudne, wydaje się , ż e nie był y myte od pó ł roku.
W pokoju nie jest gorą co. Klimatyzator był wł ą czany tylko 1-2 razy. Wieczorami / nocami nie był o muzyki, wię c wygodnie był o zasną ć .
Ś niadanie: codziennie był y kieł baski, jajka, klopsiki, sery, pieczywo, ryż z warzywami, smaż one mię so, mleko, kasze, herbata, kawa, arbuz, ananas. Jedliś my i nie chcieliś my jeś ć do 2 po poł udniu. Osobiś cie nie podobał y mi się przyprawy w wielu potrawach, doś ć specyficzne. Jadalnia jest brudna: zakurzone szyby, tanie meble, poplamione obrusy. Jeś li przyszedł eś na ś niadanie doś ć pó ź no i został o mał o jedzenia, podeszli do personelu, któ ry pracuje w jadalni i poprosili o dodanie jedzenia. Przynieś li to bezwarunkowo.
Wielu napisał o w recenzjach, ż e zauważ ono pluskwy. Nie mieliś my ich w naszych pokojach. Ale był y karaluchy. Widzieliś my je wielokrotnie w pokoju 512 i jadalni (jeden biegł prosto wzdł uż napisu „Pita restauracja” =))))
Zaletą hotelu jest to, ż e jest naprawdę bardzo blisko metra, mniej niż.5 minut spacerem. Nie zabierają cię już na plaż ę z hotelu. Do Al Mamzar pojechaliś my na wł asną rę kę (plaż e są pł atne i bezpł atne), taksó wką . Cena za każ dym razem był a inna, w zależ noś ci od tego, czy był y korki, czy nie, w któ rą stronę jechaliś my. Okoł o 22-27 dirhamó w (155-190 UAH) w jedną stronę . Ale był o nas 5, wsiedliś my do 1 duż ej taksó wki i dlatego pienią dze wyszł y doś ć tanio.
W zasadzie pomimo istnieją cych wad hotelu uzasadnia to 2 gwiazdki (z wyją tkiem karaluchó w) i polecam tam zostać .

Ale w koń cu byliś my bardzo rozczarowani. W ś rodku reszty chciał em zał oż yć mó j srebrny wisiorek, ale nie mogł em go znaleź ć . Zajrzał em do wszystkich toreb...nigdzie nie ma. Ale mimo wszystko miał em wą tpliwoś ci… i nagle to moja wina i nie pamię tam, gdzie to poł oż ył em, a moż e zgubił em. Nie kontaktował em się z administratorem. A kiedy zaczę liś my zbierać torby i przygotowywać się do eksmisji, okazał o się , ż e koleż anka, któ ra też mieszkał a w pokoju 512, zgubił a zł oty ł ań cuszek z wisiorkiem, zł oty pierś cionek i 100 dolaró w. Wtedy był o już jasne, ż e to nie przypadek. Zwró ciliś my się do administracji...to bezuż yteczne, nic nie zwró cili, po prostu powtó rzyli po sto razy "Mamy taką politykę , ż e nie kradniemy" =)))) Jakby w jakimś hotelu mogli powiedzieć Inaczej. I powtó rzyli też...przyjrzyj się bliż ej. Ale naprawdę sprawdziliś my wszystko kilka razy. Przeniesione ł ó ż ka, podniesione dywaniki itp. W koń cu znajomy naprawdę był w szoku, okradli duż ą kwotę . Naszą winą jest to, ż e odkryliś my stratę pó ź no i nie mogliś my powiedzieć , w któ rym dokł adnie dniu się to wydarzył o, do kogo konkretnie zł oż yć reklamację ((
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał