Pracownicy nie wykonują swoich bezpośrednich obowiązków.

Pisemny: 15 październik 2014
Czas podróży: 10 — 12 październik 2014
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
od 10.10. 14 do 12.10. 14 odpoczywał w Funduszu Literackim. Muszę powiedzieć , ż e nie był a to moja pierwsza wizyta w tym pensjonacie. Ostatnim razem wszystko mi się podobał o i był o cał kiem godne. Dlatego też , gdy rozmowa znó w zaczę ł a się odwracać , gdzie wybrać się na weekendowy relaks z przyjació ł mi, wybó r naturalnie padł na Fundusz Literacki. W dniu przyjazdu 10 paź dziernika, po otrzymaniu kluczy do mojego pokoju 412, usatysfakcjonowana i zmę czona udał am się do porzą dku. Jak dotą d wszystko był o dobrze. Po obiedzie, wracają c do pokoju, zobaczył em w ł azience cał e „morze” wody. Rzeczywiś cie był o duż o wody, tyle ż e nie przelewał a się przez wewnę trzny pró g. Natychmiast skontaktował em się z recepcją administratora z proś bą o usunię cie tej hań by. Obiecano mi, ż e zrobią wszystko. I ze spokojną duszą poszedł em na spacer, wracają c po spacerze, ku mojemu przeraż eniu stwierdził em, ż e obraz w moim pokoju się nie zmienił , woda nie zmienił a się taka, jaka był a i był a. Był już wieczó r przed kolacją , ponownie zwró cił am się do administratora z opisem mojego problemu i proś bą o jego naprawienie. Na co ponownie otrzymał em obietnicę , ż e do mojego pokoju 412 zostanie przysł ana pokojó wka. Mają c nadzieję na przyzwoitoś ć personelu, ponownie udał em się na wakacje. Wró cił em do pokoju po pó ł nocy i nie wierzę znowu w ł azience nic się nie zmienił o. Tutaj moje oburzenie nie miał o granic, ale ponieważ jestem osobą kulturalną i cierpliwą . Znowu poszedł em do administratora, któ rego tam nie był o. Zadzwonił em do recepcji, ale recepcjonistka nie wyszł a. Wrę cz przeciwnie, z ciemnego ką ta wyszedł mę ż czyzna z ż elaznym prę tem w dł oniach i poklepują c go po drugiej stronie zapytał , czego chcę . Odpowiedział em, ż e chcę zobaczyć administratora. Na co odpowiedział , ż e ś pi. Mę ż czyzna niegrzecznie odpowiedział na proś bę o obudzenie administratorki, ale wtedy administratorka obudził a się na hał as i przyszł a do jej miejsca pracy. Zapytał a mnie, dlaczego jestem nieszczę ś liwa. Zaję ł o mi ponowne okreś lenie istoty mojego problemu. Otrzymał em odpowiedź , ż e pokojó wka został a wysł ana do mojego pokoju i rzekomo wszystko posprzą tał a. Poproszono mnie, abym poszedł razem do mojego pokoju, aby recepcjonistka upewnił a się , ż e moja ł azienka jest peł na wody i nikt jej nie posprzą tał . Administrator odmó wił mi tego i zaczą ł być szczerze niegrzeczny. Ochroniarz, starszy mę ż czyzna, podbiegł do tego hał asu i zaczą ł prowokować mnie do bó jki, cią gną c za rę kaw i odpychają c mnie od recepcji. Padał y na mnie groź by wezwania policji, nie przeszkadzał o mi to i zasugerował em, ż eby zrobili to pracownicy pensjonatu. Potem przybiegł do nas inny pracownik pensjonatu, jak się pó ź niej okazał o, był to hydraulik. Któ re tak dł ugo i na pró ż no prosił em o wysł anie do mojego pokoju. Zgodził się pó jś ć ze mną do pokoju razem. Awarię naprawiono w 2 minuty. Gdy wró ciliś my do holu, w koń cu odnaleziono sł uż ą cą , któ ra mimo wszystko został a odesł ana do mojego pokoju i posprzą tał a ł azienkę . Ten incydent prawie się skoń czył . Ale bardzo uderzył a mnie kompletna niezdolnoś ć personelu do wypeł niania swoich obowią zkó w i okropna niegrzecznoś ć . Nie wró cę do tego hostelu i nie polecam go.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał