Hotelowe bzdury?

Pisemny: 31 styczeń 2020
Czas podróży: 18 — 28 styczeń 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Po przybyciu do hotelu dali pokó j dla Lilliputian. Klimatyzacja nie dział ał a, drzwi się nie zamykał y, nie dział ał o wyjś cie na balkon. Gdy poproszono nas o zmianę numeru, odmó wiono nam z powodu braku numeró w, ale za 50 dolcó w pojawił y się numery. Po przeklinaniu w recepcji i chę ci kontaktu z wł aś cicielem hotelu dali mi pokó j za darmo, w któ rym drzwi był y popę kane, odpł yw w ł azience nie dział ał , a do tego skromna lodó wka mieszczą ca 1 mango. Nasi przyjaciele są tacy sami. Nie ma zejś cia na plaż ę , 2 osoby zderzył y się z nami o kamienie. Kroki w wodorostach, ś liskie. Personel nie robi nic podczas zejś cia do morza, ale regularnie nawadnia teren. W recepcji nie ma obsł ugi, klucze od wczasowiczó w leż ą przy ladzie przez pó ł dnia, kto chce je zabrać . Podró ż ują c na wycieczkę zamó wiliś my wcześ niej suche racje ż ywnoś ciowe. Na 7 osó b przynieś li 5 chlebó w, 4 kieł baski, 1 jajko. Ś niadania są normalne, tylko 1 rodzaj rozcień czonego soku. Sprzą tanie w pokojach - kurz w oczach. Kto wybiera się na Pacyfik nie polecam. Poż ał ujesz pobytu w tym hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał