Życzenia do pracy

Pisemny: 25 może 2010
Czas podróży: 1 — 10 może 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Zatrzymaliś my się na ś wię ta majowe 2010 roku. Hotel jest nowy, bardzo ł adne wnę trza. 2 jednostki już dział ają . W tym roku otwarto budynek Scandinavia, domek z bali, z wnę trzami w fioletowej tonacji, pię knymi meblami, nową , dobrą hydrauliką itp. Centralny budynek ró wnież jest bardzo godny. Mieszkaliś my w superior, duż y pokó j, garderoba, ł azienka, minibar, szlafroki i inne atrybuty dobrego hotelu. Nie spodziewaliś my się nawet, ż e takie miejsca już na Ukrainie istnieją .
Teren nie jest duż y, ale jest miejsce do parkowania i do zabawy dla dzieci - zrobili plac zabaw, choć moż na dodać piaskownicę i wszelkiego rodzaju drabinki, inaczej dziecku to nie wystarczy.
Duż ym plusem jest to, ż e wszystkie gry dla dzieci i dorosł ych są bezpł atne: ping-pong, badminton, hulajnogi dla dzieci, pił ki. Ró wnież w holu znajdują się oł ó wki, plastelina, szachy, tryktrak. To prawda, ż e ​ ​ wielką proś bą jest aktualizacja tego wszystkiego, w przeciwnym razie kostki backgammona został y utracone i wszystko powoli się skoń czył o.

Minusem hotelu jest jedzenie na ś niadanie i lunch. Ś niadania są monotonne: krojona kieł basa i ser, warzywa, kieł basa lub kieł baski, jajecznica lub jajecznica, naleś niki i serniki. Owsianka jest zawsze inna: czasem pł ynna kasza manna, czasem z grudkami. Szef kuchni ś niadaniowej nie jest oczywiś cie zbyt dobry. Za mał o owocó w i ciastek, chleb bardzo przecię tny, niesmaczny. Obiad - generalnie niezbyt udany: jedna pierwsza, 2 sał atki i 2 opcje na dodatki i mię so. Albo kurczak, albo wieprzowina z ziemniakami, pilaw. Kiedyś był a ryba - nie bardzo. Bardzo poważ nym bł ę dem jest to, ż e pod koniec czasu ś niadania lub lunchu jedzenie się koń czy, a jeś li przyjdziesz 30-40 minut przed obiadem, moż e nie być nic! Bez napojó w, bez jedzenia! Rozumiem, ż e to zależ y od zmiany kelneró w. Ale wyraź nie trzeba to poprawić - nie widział em nigdzie indziej (Turcja, Polska, Chorwacja, Ł otwa, Cypr itp. ), ż e pó ł godziny przed koń cem zapowiadanego ś niadania restauracja został a posprzą tana i nie wolno jej był o jeś ć !
Personel jest przyjazny i uprzejmy. Wszyscy są tacy pię kni i uważ ni. Ale w pracy jest wiele bł ę dó w: na recepcji nie są zbyt kompetentni, mogą nie znać odpowiedzi na pytania dotyczą ce kosztó w wynajmu sprzę tu, procedur pł atnoś ci itp. Jednocześ nie mogą zaoferować dodatkowe usł ugi: przynieś ć leki z miasta itp. W restauracji wszyscy są uprzejmi i uprzejmi, starają się zachowywać godnie. Szczegó lnie dobrze smakuje na obiad - tu kucharz jest inny, a jedzenie pyszne, nawet bardzo dobre. Ale ceny są wysokie, na poziomie Kijowa. W są siednich hotelach jest zupeł nie inaczej, tam wszystko jest proste, ale ceny są.2 razy niż sze.
Szczegó lnie warto wspomnieć o sprzą taniu – są jeszcze sł uż ą ce do nauczania i nauczania. Duż o zapominają , nie odkurzają , nie wyrzucają na podł ogę , nie myją szklanek, nie mogą dodawać papieru toaletowego, nie skł adać rzeczy itp. Polecam sformuł ować obowią zkowe zasady sprzą tania i uczyć personel, inaczej jakoś to nie odpowiada do poziomu samego hotelu. Jednocześ nie wszyscy są bardzo uprzejmi, uś miechnię ci i uważ ni.
Byliś my z dzieckiem i szczegó lnie dobrze, ż e hotel jest mał y, wszystko jest w zasię gu wzroku, kierownik jest zawsze w miejscach publicznych, bardzo się starają , są zainteresowani, czy wszystko jest w porzą dku. Nasz chodził po hotelu (6 lat) i wszę dzie był pomoc i radoś ć .
Dla niemowlą t w restauracji dostę pne są ł ó ż eczka i krzeseł ka do karmienia.

Chciał bym poprawić kuchnię i kompetencje personelu, dodać rozrywkę (na przykł ad przewodnika, w przeciwnym razie maksymalnie zadzwonić do są siedniego hotelu i zaproponować , ż e z nim pojedziemy), zrobić zadaszoną werandę , aby moż na siedzieć na zewną trz w ciepł e dni, jeś li pada deszcz (mieliś my deszczowe dni przez 9 dni, a w holu był o duszno i ​ ​ ciasno), moż na mieć kryty pawilon do tenisa stoł owego. Był y też trudnoś ci z internetem - ruch zagraniczny jest zł y, internet jest tylko w lobby (wynika to ze zł oż onoś ci wystroju hotelu), raz cał kowicie się wył ą czył . Chcemy poprawić szybkoś ć i stabilnoś ć .
Ogó lnie polecam wszystkim bardzo dobry i przyjemny, domowy hotel, jeś li pominą ć drobiazgi. Napisał em wszystkie uwagi dla kierownictwa, bo jak hotel się poprawi, to generalnie bę dzie bł yszczeć , bę dziemy tylko polecać tę sieć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał