W obliczu kradzieży.

Pisemny: 19 grudzień 2015
Czas podróży: 1 — 10 grudzień 2015
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywał em z mę ż em od 1 do 10 grudnia. Byliś my w spa. Kiedy mieliś my iś ć na obiad, okazał o się , ż e w szatni mojemu mę ż owi ukradli tenisó wki. Mieliś my nadzieję , ż e obsł uga jakoś rozwią ż e ten problem za kulisami i zwró ci nam trampki, ale tak się nie stał o, wię c po 4 godzinach musieliś my wezwać policję . Menedż er Yury zadzwonił do nas 3 godziny pó ź niej i powiedział , ż e administracja nie ponosi odpowiedzialnoś ci za to, ż e nie wł oż yliś my trampek do pudeł ka, tylko zostawiliś my je pod ł awką . Pragnę zaznaczyć , ż e skrzynki w szatniach są niewielkie, wię c prawie wszyscy zostawiają buty pod ł awkami, nawet pracownicy. W rezultacie przez poł owę naszych wakacji musieliś my rozwią zywać problemy z policją i personelem. Trampki nigdy nam nie został y zwró cone, pienią dze też . Chociaż gł ó wnym podejrzanym był pracownik hotelu, któ ry wszedł do szatni z workiem brudnej bielizny. Kierownik zachowywał się jakoś bardzo monosylabicznie i dosł ownie musieliś my wycią gną ć przynajmniej jaką ś rekompensatę w postaci masaż u i transferu. Pojawił o się kilka negatywnych niuansó w, do któ rych w koń cu administrator zauważ ył , ż e z jakiegoś powodu nie są w stanie obsł uż yć nas pierwszej klasy. Nasze wakacje był y kompletnie zrujnowane.
Gdyby nie ta kradzież , któ ra doprowadził a do szeregu negatywnych zdarzeń , oraz nie do koń ca adekwatne i profesjonalne zachowanie personelu, to reszta mogł aby zostawić pozytywne emocje, bo hotel, centrum SPA, jedzenie jest dobre. Ale nie mamy już ochoty korzystać z usł ug sieci Reikartz, ponieważ ta sieć najwyraź niej nie bardzo ceni sobie swoją reputację . W naszym przypadku kosztował mniej niż.1800 UAH. (koszt butó w).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał