Poniżej przeciętnej

Pisemny: 20 sierpień 2017
Czas podróży: 15 lipiec — 10 sierpień 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
Etyka i poprawnoś ć personelu jest wą tpliwa, absolutny przejaw nietaktu, od sprzą taczki po administratoró w. Szczegó lnie pamię tam ciemnowł osą mł odą dziewczynę , któ ra wpadł a i krzyczał a pod prysznicem...szkoda, ż e ​ ​ się nawet nie przedstawił a : -(. W restauracji czekanie na kelnera lub administratora moż e cię zmusić " brutalne”…ludzie chodzą do restauracji na posił ek i nie oczekują pobł aż ania „swoim majestatom”. Kuchnia nie jest autentyczna i nie autorska, a nawet nie przecię tna polityka cenowa. niedokoń czone napoje "wczorajszych" goś ci, ś mieci i drobiny, niedopał ki papierosó w: -(. Nie jest higienicznie w strefie prysznica, odpł ywy prysznicowe nie są odpowiednio zaprojektowane, ś mieci fizjologiczne - wł osy pod prysznicami itp. Ale z drugiej strony wszechobecna i bardzo spostrzegawcza sprzą taczka z mopem kontroluje przepł yw wody wylewanej przez Ciebie w kabinie prysznicowej.
Opł ukują c brudne stopy i kapcie w wodzie basenu, odwiedzają cy na ogó ł zmuszają ich do zaprzestania pł ywania. Plac zabaw jest niebezpieczny ze wszystkich punktó w widzenia, przechyla się i skrzypi, przypominają c, ż e moż e się wychylać jeszcze bardziej i bardziej fatalnie...niestety ten hotel jest nieprzyjazny dla dziecka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał