"Hotel" - ciągłe rozczarowanie (

Pisemny: 29 sierpień 2017
Czas podróży: 24 — 26 sierpień 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Wybierz hotel wedł ug lokalizacji i opinii. Lokalizacja potwierdzona, brak recenzji.
Wiele wyś wietleń:
1. Najważ niejsze dla hostessy - przedpł ata. Po jego zakoń czeniu jesteś już bardzo interesują cy dla gospodyni! Zaczynają c od tego, ż e po wysł aniu przedpł aty zachowaj sms z banku o wpł acie i swoje zapisy, bo musisz kilka razy powtó rzyć hostessom kim jesteś , kiedy i ile zapł acił eś , w jakich terminach i za co usł ugi. Oznacza to, ż e nie są dokonywane ś cisł e zapisy rezerwacji i przedpł aty w „hotelu” ...

2. Przygotuj się też na to, ż e przyjechał eś , po wyjaś nieniach z gospodynią , o któ rej był aś wspomniana (w tym sensie, ż e potwierdził a, ż e ​ ​ kiedyś był a przedpł ata ; )), ale nikt nie bę dzie Tobą szczegó lnie zainteresowany. Stoisz, czekasz, sł uchasz, jak gospodyni odbiera 10.500 telefonó w od potencjalnych klientó w, któ rych od razu ostrzega, ż e ​ ​ najważ niejsze jest… zobacz
1; )) I już dokonał eś przedpł aty, wię c "doką d pó jdziesz"!
Tutaj stoisz i czekasz, aż nadejdzie „kolej”…
3. Pokoje i poś ciel są ogó lnie czyste, ale meble pozostawiają wiele do ż yczenia...Nie zdziw się , jeś li pod prześ cieradł em zobaczysz sofę z rozdartą tapicerką.
4. Domowe jedzenie, ale nie smaczne. Na przykł ad „naleś niki z serem” mają naleś niki z bardzo grubej warstwy ciasta z kwaś nym serem… W mieś cie jedzenie jest o wiele smaczniejsze i moż na je znaleź ć taniej.
5. Sauna (ta z rosyjską ł aź nią ) zasł uguje na osobną pozycję . Idziesz tam i ś mierdzi, jakby ktoś tam umarł i leż ał tam przez kilka dni! Tak, poś ciel i rę czniki są czyste, nawet pyszna karpacka herbata bę dzie wam oferowana, ale zapach jest taki, ż e jedzenie i pł ywanie w basenie jest obrzydliwe. Na począ tku myś leliś my, ż e pachnie jak woda „wielokrotnego uż ytku” w basenie. ale potem powiedziano nam, ż e pod sauną … latryna i… có ż , trochę ś mierdzi. Wię c co? ))) A przedpł ata został a od Ciebie pobrana z gó ry!

))) Nastę pnie bą dź przygotowany, ż e ciepł a woda moż e się zgubić pod prysznicem, a ty, nawet jeś li chcesz opuś cić pokó j na czas, nie moż esz, bo mycie gł owy zimną wodą za wł asne pienią dze jest jakoś dziwne) Jednak , fakt ten nie krę puje wł aś cicieli i minuta po minucie dobiega koń ca czasu, któ ry zapł acił eś przy basenie, bez pukania i ostrzeż enia przyjdą do Ciebie i przypomną , ż e „Twó j czas się skoń czył ”). Dobrze, ż e ż aden z klientó w nie był za nami i dostaliś my trochę wię cej czasu na umycie się po gorą cej wodzie. Ale w uzgodnionych 10-15 minutach przyjdzie do ciebie mł ody czł owiek, nagle i bez nudy, i bez ż adnych niedogodnoś ci, pó ł nagi, owinię ty w rę cznik (! ), powie: „Nadal się ubierasz i tutaj posprzą tam"? ! ! ? ! ! )))) Zszokowana tym, co się dzieje, twoją reakcją bę dzie tylko ś miech i zrozumienie, ż e po przedpł acie nie ma granic dla bzdur)))
6. Pozwó l, ż e ci przypomnę . co jest waż ne dla gospodyni (patrz
1), a zatem od razu sprecyzuj w SZCZEGÓ Ł ACH, ż e dla Ciebie za swoje pienią dze jest to moż liwe tutaj, a to NIE JEST OBECNE!
Liczne tabliczki z regulaminem znajdziecie w wielu miejscach "hotelu", to przede wszystkim o Waszych OBOWIĄ ZKACH! O prawach wczasowiczó w (w sensie usł ug za twoje pienią dze))) przy wyjeź dzie powiedziano nam, ż e „musisz jeś ć ! Dlaczego milczał aś?! ” Np. nikt nam nie powiedział , ż e w pokoju jest czajnik, choć wiele napisó w o „ZACHĘ CAMY do jedzenia w pokoju, bo BARDZO! ” oraz brak chociaż by mał ego stolika lub chociaż jednej filiż anki czy filiż anki nawet nie skł onił y nas do myś lenia, ż e ​ ​ czajnik moż e tu być ! ). Byliś my zmuszeni kupić na mieś cie specjalny termos i poprosić kawiarnię o nalanie nam wrzą tku w tym termosie do wypicia wieczorem Jego (smakowej) herbaty z wł asnych plastikowych kubkó w, obawiają c się , ż e „przył apani za ł amanie zasad hotel”). "
) Wię c on (czajnik) był w naprawie. Dlaczego nie jadł eś ? ! ! Ha ha).
7.
Mał e „wraż enia” moż na by dodać do gł ó wnych, ale to wystarczy, aby zrozumieć , ż e NIE jestem szczę ś liwy, aby jechać do tego „hotelu”, chociaż recenzje na jego temat są najlepsze i jest ich wiele… Ale to tylko dlatego, ż e, jak przyznał a nam gospodyni, „tyle pł acimy za reklamy w wielu serwisach”… Wię c bą dź cie ostroż ni! Ż yczymy mił ego i przyjemnego (! ) urlopu!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał