Zapłać za "Junior" - otrzymaj "Ekonomia-minus"

Pisemny: 7 wrzesień 2017
Czas podróży: 22 — 25 sierpień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
BRUDNY NUMER
Dali klucze do pokoju nr 2 (znajdują cego się w pobliż u pokoju nauczycielskiego, drzwi wejś ciowych do budynku hotelowego i recepcji). Od razu powiedzieliś my, ż e nie jesteś my zadowoleni z numeru, administrator odpowiedział , ż e: „Nie ma innych, nic nie mogę zrobić ”. Odwró cił a się i wyszł a, zostawiają c nas na korytarzu i klucze do pokoju przy drzwiach.
Podstawowy: brudno, zimno, ciemno, w ł azience goniono pają ki (prysznic był obrzydliwy, w rzeczywistoś ci staraliś my się tego nie robić ).
Z drobiazgó w:
- od 7.00 do 23.00 wysł uchaj wszystkich, któ rzy wchodzą /wychodzą z budynku hotelowego, któ ry wznosi się na wyż sze pię tra, wszelkiej pracy personelu (mycie naczyń , demontaż itp. );
- ł ó ż ka był y nawet przykryte kocem;

- oś wietlenie jak w piwnicy (ledwie ś wiecenie jednej ż aró wki spod matowego klosza);
- poł amane i zuż yte meble (szafki nocne, drzwi, podł oga);
- zasł ony nie domykają się cał kowicie (przechodnie mogli podziwiać nasz zepsuty odpoczynek);
- pierwsze okno jest gł uche, drugie wychodzi na altanę z grillem.
Jadalnia
Najważ niejsze: dawno nie jedliś my takiego jedzenia - ską pe, zimne. Nawet w zwykł ych jadalniach jest lepiej. Po ś niadaniu szukali innych lokali, aby napeł nić się czymś normalnym i karpackim (nie makaronem ani omletem na mą ce). Woleli zjeś ć obiad w innej lokalnej chacie.
Z drobiazgó w: nie moż na był o znaleź ć obsł ugi za barem (poproś o dodatkowy sprzę t, só l itp. ). Przynieś li jedzenie na stó ł i udali się do pomieszczenia gospodarczego, aby nikomu nie przeszkadzać i nie musieli wysł uchiwać komentarzy goś ci.

PERSONEL UTRACONY
Nastę pnego dnia zmienił się administrator. Rano opuszczają c zabytki, poprosiliś my obsł ugę o przekazanie naszego numeru telefonu nowemu administratorowi w celu rozwią zania naszej sytuacji.
Nikt nie oddzwonił w cią gu dnia.
Wieczorem podeszliś my do nowej administratorki, któ ra powiedział a, ż e ​ ​ nie oddano jej telefonu, wysł uchał a nas cierpliwie, zgodził a się , ż e ten numer nie należ y do junior suite, zwalił a wszystko na wł aś ciciela (któ ry nie chce sł uchać lub zmienić cokolwiek). Uprzejmy, przyjazny, mił y administrator z tym samym standardowym zwrotem na koń cu rozmowy „Ale nic nie mogę zrobić ”.

Z drobiazgó w: jest mł ody czł owiek, któ remu zostawiliś my jego numer i pytamy, dlaczego nie dał go administratorowi. Mó wi jej ze zdziwieniem, ż e powiedział em ci wszystko od razu i skomentował em. Oto takie mał e kł amstwo i tak nieprzyjemnie się wydostał o.
Proś ba o eksmisję Księ gi recenzji i sugestii został a odrzucona z powodu „Nie mamy jej. Wł aś ciciel kazał posprzą tać.

OPINIE INNYCH GOŚ CI
Pierwszego wieczoru podszedł do nas inny goś ć i powiedział , ż e dzieci kupił y mu wakacje w Patsorce przez Pokupon i musiał tu sł uż yć , bo to był prezent, ale strasznie to znosić , od mieszkania po obrzydliwe jedzenie wliczone w cenę . takie wakacje.

WNIOSKI
Co zaskakują ce, Patsorka wcią ż nie jest bankrutem. Musieliś my w nim „przeż yć ” 3 dni (nie mogliś my sobie pozwolić na natychmiastową zmianę domu ze wzglę du na znajomych, któ rzy mieli tró jkę dzieci). Nawet nie rozpakowaliś my naszych rzeczy. Pokupon nie zadzwonił i wyglą da na to, ż e nie sprzedają tego, co sprzedają swoim klientom. Nie spodziewaliś my się takiej goś cinnoś ci i kuchni po KARPACACH, teraz już wiemy.

25 sierpnia od razu znaleź liś my kolejne mieszkanie w Mykulychynie ("Pensjonat"), rezerwowaliś my i mieszkaliś my tam z przyjemnoś cią przez wszystkie pozostał e dni (swoją drogą pokó j kosztował nas 300 UAH taniej).
I nie był po prostu najlepszy - rano chcieliś my trochę poleż eć w ł ó ż ku po Howerli, a wieczorem fajnie był o wzią ć prysznic).
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał