Hotel i obsługa są rozczarowujące.

Pisemny: 15 sierpień 2018
Czas podróży: 7 — 16 sierpień 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Lokalizacja przekupiona pię knem, czystym powietrzem, leczniczą wodą , ś wież oś cią i bliskoś cią natury, ale hotel przekreś lił wszystkie zalety takiego wypoczynku. Zarezerwowane z wyprzedzeniem, omó wione telefonicznie wszystkie niuanse. A po przyjeź dzie czekał na nas maleń ki pokoik pod dachem, bez zasł on i z postrzę pionymi krzesł ami. Gospodarze okazali się zupeł nie oderwani od pró ś b, nie mogliś my nawet zjeś ć obiadu, musieliś my iś ć do restauracji pod lasem, chociaż stó ł był zastawiony dla hał aś liwej firmy w tym hotelu na parterze. Czuł o się , ż e przybyli do obcego domu bez zaproszenia i zupeł nie nie w porę , gospodyni zakł adu pokazał a nam się z cał ym swoim wyglą dem i uwagami. Szkoda. Skoro pozycjonujesz się jako hotel typu rodzinnego, to przynajmniej traktuj goś ci z szacunkiem - zapewnij normalny pokó j i wyż ywienie, ale zamiast tego gospodyni cią gle pyta o miejsce pracy goś ci i mó wi, ż e jest najwspanialsza psycholog.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał