Nie cenią klientów!

Pisemny: 9 sierpień 2017
Czas podróży: 3 — 8 sierpień 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 9.0
A wię c zacznijmy od począ tku. . . Zarezerwowaliś my pokó j telefonicznie na promocję (wedł ug administratora nie był o pokoi Lux, wię c rezerwowaliś my ostatni Comfort, zgodnie ze zdję ciem na stronie, wszystkie pokoje wyglą dają to samo). Dzień przed wyjazdem zadzwonili do administratora Olgi w celu wyjaś nienia moż liwoś ci wcześ niejszego zameldowania i dostę pnoś ci ł azienki w pokoju. wę zeł z suszarką do wł osó w i rę cznikami (bo pokó j Comfort, a opis na stronie z obecnoś cią wszystkich powyż szych, jak w Apartamencie). Odpowiedź brzmiał a: „Oczywiś cie, ż e wszystko tam jest! ” Przez telefon administrator powiedział , ż e prysznic jest teraz zepsuty, ale rozwią zują ten problem i naprawią wszystko przed naszym przyjazdem. Po przyjeź dzie od razu podano nam ś niadanie, któ re wieczorem zamó wiliś my telefonicznie. Mimo to nie mieli czasu naprawić problemó w z prysznicem, dlatego zał atwili nam jeden dzień w Apartamencie bez dopł aty. Wchodzą c do Apartamentu zdziwił nas brak klimatyzacji i pomyś leliś my, czym ró ż ni się ten pokó j od Comfort, jeś li jest po prostu wyposaż ony we wszystko, czego potrzeba, nic wię cej. Ale kiedy nastę pnego dnia zamieszkaliś my w Comfort, ró ż nice był y widoczne na powierzchni. Prysznic nie był jeszcze naprawiony do czasu zameldowania i skoń czył wraz z toaletą (na toalecie nie był o nawet pokrywy i stał tuż obok pralki) i pralnią (czyli dwiema pralkami, któ re personel hotelu stale korzystał ) na ulicy od koń ca domku (nie był o zamka w drzwiach ł azienki - wejdź kto chce) ((((szok, któ rego doś wiadczył a moja cię ż arna ż ona jest trudny do uję cia w sł owa Wchodzą c do pokoju od razu zauważ ył em brak zasł ony w oknie („Witam są siedzi”), brak urny, luster i suszarki do wł osó w. , odpowiedział a: "Jak bę dziesz na wycieczce, prysznic bę dzie naprawiony i wszystko, czego potrzebujesz, przyniesie. I jeś li to moż liwe, przeniosę się do Apartamentu, bo ja też był am w cią ż y i wszystko doskonale rozumiem ” Ale kiedy wró ciliś my wieczorem, dostaliś my wycieczkę do wyremontowanego prysznica, podobno dalej zajmowali się innymi sprawami… Urna i zasł ony (poł owa okna, . dziecko są siada ró wnie dobrze nas widział o) zorganizował nastę pny dzień , ale z suszarką do wł osó w i lustrem nie wyszł o do momentu wyjazdu, mimo ż e przy każ dym przypomnieniu robiono odmroż one spojrzenie, podobno sł yszę po raz pierwszy, a teraz coś wymyś lą … Ogromne witam dla administratora Olya! Wyglą da na to, ż e jako pierwsi weszliś my do tego pokoju, bo nie wierzę , ż e ludzie, któ rzy w nim mieszkali, nie mieli takich samych pytań jak my, a administracja ich nie zał atwił a.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał