Zły stosunek właścicieli do gości

Pisemny: 12 luty 2018
Czas podróży: 2 — 4 luty 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Osiadł.40 minut rano po pocią gu. Cał y czas stali pod mokrym ś niegiem i deszczem. Nikt nie potrafił niczego jasno i jasno wyjaś nić . Okazał o się , ż e wł aś ciciele wiedzieli, kto do nich przyszedł . Za wszystko zaż ą dali dopł aty. Z powodu choroby jedna dziewczyna z naszej grupy nie przyjechał a, zapł aciliś my za jej nieobecnoś ć , po poł udniu odmó wiliś my sauny - ponownie zaż ą daliś my odszkodowania, ledwo wypuszczono nas do pocią gu, gotowaliś my przez godzinę . Podwó rko jest zaniedbane. W pokoju jest cał kiem przyzwoite, ale bez sprzą tania. Jest kuchnia, ale praktycznie nie ma naczyń , rę cznikó w, mydł a, szamponu. Poszliś my do pokoju znajomych, zaczę li domagać się od nas zapł aty za pobyt w tym pokoju.

Orientacja na klienta - 0, ogó lnie milczę na temat goś cinnoś ci.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał