PRZERAŻENIE!

Pisemny: 9 styczeń 2018
Czas podróży: 3 — 8 styczeń 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 1.0
Znajdę każ dą stronę , któ ra ma jakiekolwiek informacje o tym „hotelu” i napiszę , jakie straszne wakacje nam dali.
1. Odż ywianie. Tak, dziecko lub dziewczynka na diecie moż e to zjeś ć , ale osoba, któ ra cał y dzień spę dził a na wycieczce lub w dodatku w gó rach jest zmę czona i chce się zregenerować poprzez jedzenie TO NIE WYSTARCZY. Poszliś my w grupie z dzieć mi, chł opcy zjedli cał ą porcję i chcieli jeś ć wię cej, w koń cu dzieci był y gł odne.
2. Personel. Nie wiem, gdzie spotkał eś uprzejmy personel. Kelnerzy byli niegrzeczni, kiedy przyszliś my wcześ niej zjeś ć i poprosili o jak najszybsze podanie chleba, ponieważ z kanapkami nie był o nic wspó lnego.

Ale najciekawsza sytuacja wydarzył a się wł aś nie wtedy, gdy dziecko zgubił o klucz u goś cia tego "niesamowitego hotelu". I wiesz co? Na ten konkretny numer nie był o zapasu, przyszli go otworzyć , zabierają c ze sobą mł otek i wiertarkę , a wszystko to trwał o do 2 w nocy. A co najważ niejsze, mę ż czyzna, któ ry pró bował otworzyć drzwi, był PIJANY i oczywiś cie nic z tego nie wyszł o. Tak wię c rano, o 7-8, kontynuował swoją pracę . Najciekawsze jest to, ż e numer nie został podany osobie w zamian i spę dził a cał ą noc na kanapie w przedpokoju.
3. Izolacja akustyczna. Z poprzedniej historii moż na zrozumieć , ż e dź wię k mł otka i wiertarki był sł yszany przez KAŻ DEGO. Ale to nie koniec. Czy masz nadzieję , ż e gdy zamkniesz drzwi do swojego pokoju, nic nie usł yszysz? ZŁ O! Każ de tupnię cie, skrzypienie, uderzenie bę dzie sł yszalne z gó ry, z doł u iz boku. Sen jest NIEMOŻ LIWY!! !
4. Basen. To, ż e smró d wybielacza unosił się na cał ym pierwszym pię trze w pobliż u jadalni, jest już jasne. Ale fakt, ż e był o tak zimno, ż e nie moż na był o w nim pł ywać , to fakt. A latem bę dzie mi ż al ludzi, któ rzy bę dą pł ywać w odkrytym basenie na ulicy. Nic go nie pokrywa. Boję się wyobrazić sobie, ż e upadł o tam dziecko.
5. Komunikacja. Tak, ostrzegano ich, ż e nie zł apią poł ą czenia. Ale jeś li o to chodzi, udał o się zrobić wi-fi przynajmniej jakoś lepiej, bo nam to w ogó le nie dział ał o. A w nocy nie był o ż adnego poł ą czenia.
7. sprzą tanie w pokojach. Hmmmm. A był a? W cią gu 4 dni naszego pobytu nawet ś mieci nie został y wyniesione z pokoju. A gdy poproszono o pokazanie nam chociaż kosza na ś mieci, abyś my mogli go sami wyją ć , znaleź li go dla nas.
8. Ciepł a woda. Jak ró wnież poł ą czenie czasami znikał o i musiał o czekać , gdy został o wł ą czone.
9. Ogrzewanie. Wł ą czali go tylko w nocy, do tego stopnia, ż e ​ ​ musiał em wstać , ż eby otworzyć okno, bo był o strasznie duszno! A przez resztę czasu go nie był o.

WNIOSKI są oczywiste. Hotel poł oż ony w malowniczym miejscu, nawet za takie pienią dze nie zgodził bym się jechać ponownie.
Przypomnij sobie „hotel” i edukuj swoich pracownikó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał