Pokoje wymagają remontu lub przynajmniej czyszczenia.

Pisemny: 6 sierpień 2020
Czas podróży: 4 — 10 sierpień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Trafiliś my do tego hotelu przypadkiem, bo gdy dojechaliś my na miejsce rozliczenia okazał o się , ż e jest nakł adka i nasz zarezerwowany wcześ niej pokó j w innym hotelu jest zaję ty. Byliś my zmuszeni pilnie poszukać innej opcji. Umieszczono nas na trzecim pię trze. Pokó j jest na poddaszu, w wielu miejscach w pokoju uderzamy gł ową o sufit. Podł oga w pokoju jest wył oż ona wykł adziną i bardzo brudna, a personel hotelu nie zdejmuje butó w przy wejś ciu do pokoju. W pokoju stale unosi się nieprzyjemny zapach stę chł ych skarpet, a zapach nie znika nawet przy otwartych oknach, najwyraź niej dywan jest nim przesią knię ty.
W ł azience nie ma drzwi ani zasł ony pod prysznicem, dlatego podł oga jest zawsze mokra, oś wietlenie nad lustrem nie dział a, a kafelki na ś cianach od dawna nie był y myte. Gł owica prysznicowa jest zepsuta, wszystkie krany muszą zostać wyczyszczone. Wyloty są wyrwane ze ś cian i zwisają . Telewizor jest bardzo stary, podobnie jak mini-lodó wka. Podczas odprawy nie zauważ yli tego wszystkiego, bo po prostu zajrzeli do pokoju, aby upewnić się , ż e jest wystarczają co duż o miejsca dla trzech osó b.
W Kalybie na zamó wienie czekamy co najmniej 40 minut, a czę ś ciej jest to godzina, i to pomimo tego, ż e zwiedzają cych prawie nie ma! Z menu jest już skromne, moż na zamó wić tylko kilka dań .

Na terenie znajduje się basen, wokó ł któ rego nie ma leż akó w, ani poś cieli ani rę cznikó w zapewnionych przez hotel.
Nie polecam tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał